  • 111. Data: 2021-11-16 14:40:41
    Temat: Re: 25% udziału TVN w urodzinach Hitlera [2/8]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 13:37:38 +0100, Olin wrote:

    > Inaczej być nie mogło. Nie wystarczy kłamać.
    >
    > Misiewicze i naziole już tak mają, że zawsze winni są kosmici i obce
    > służby.
    > Kiedy Janowski się nawalił i fikał, to rzekomo podano mu narkotyki.

    Ale podac narkotyk mozna bardzo latwo.
    Wiec skad wiadomo, ze "nawalil sie" ... i czym nawalil ?

    > Pęk nie skakał, tylko zasłabł i tłumaczył się zasłabnięciem.

    Zaslabniecia tez sie zdarzaja.

    J.

  • 112. Data: 2021-11-16 14:53:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 14:40:41 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale podac narkotyk mozna bardzo latwo.

    Zwłaszcza kiedy ktoś jest niewidzialny i przenika przez mury, co czyni
    podejrzanym Ducha Świętego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 113. Data: 2021-11-16 14:54:27
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 14:38:59 +0100, J.F napisał(a):

    > delikwent nie twierdzil, ze TVN placilo, tylko ze dwoch
    > panow placilo.

    Jak głosi Robert Policmajster, podejrzany może mówić dowolne bzdury.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 114. Data: 2021-11-16 16:19:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 14:54:27 +0100, Olin wrote:

    > Jak głosi Robert Policmajster, podejrzany może mówić dowolne bzdury.

    Jak powszechnie wiadomo - moze.

    Ale jak sie go przycisnie bez adwokata, to moze i prawde powiedziec.

    Dobrze zrozumialem - na tych urodzinach bylo 6 uczestnikow plus
    dwie z TVN?
    To strasznie silne mamy srodowisko nazistow w Polsce :-)

    A jaki tam w koncu wyrok zapadl, bo propagowanie faszyzmu przez
    kameralną imprezę w lesie wydaje mi sie mocno naciagane :-)

    J.

  • 115. Data: 2021-11-16 16:59:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 14:53:03 +0100, Olin wrote:

    > Zwłaszcza kiedy ktoś jest niewidzialny i przenika przez mury, co czyni
    > podejrzanym Ducha Świętego.

    Ale podac mozna w kawie czy innym napoju, ciastku, cukierku - to skad
    wiadomo, ze nikt nie podal?

    A komu zalezy, na skompromitowaniu polityka?
    Milionom :-)

    J.

  • 116. Data: 2021-11-16 17:06:06
    Temat: Re: Nieprawda. TVN sfinansował imprezę aby mieć co nagrywać. Czyli 100% udziału TVN.
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-16 o 16:59, J.F pisze:

    Skoro już musicie o tym dyskutować to dlaczego robicie to pod
    kłamliwym tytułem?

    Pozdrawiam

  • 117. Data: 2021-11-16 17:07:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-16 o 16:19, J.F pisze:

> [...]
    >
    > A jaki tam w koncu wyrok zapadl, bo propagowanie faszyzmu przez
    > kameralną imprezę w lesie wydaje mi sie mocno naciagane :-)

    Propagowanie przez finansowanie imprezy też?

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2021-11-16 17:18:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2021 17:07:47 +0100, RadoslawF wrote:

    > Propagowanie przez finansowanie imprezy też?

    To brzmi lepiej ... ale jakiej imprezy - kameralnej w lesie dla 6
    zdeklarowanych wczesniej uczestnikow?

    Jakas kiepska propaganda jak dla mnie :-)
    :-)

    No ale jesli placil TVN ... to TVN oskarzyc?

    A z drugiej strony - emisja tego reportazu to dopiero propaganda.
    Niby negatywny - ale czy to wystarczajaca obrona ?

    J.

  • 119. Data: 2021-11-16 17:22:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <r...@g...com> pisze:
    > W dniu 2021-11-16 o 16:59, J.F pisze:
    >
    > Skoro już musicie o tym dyskutować to dlaczego robicie to pod
    > kłamliwym tytułem?

    Jeśli może oprzeć swoje twierdzenie na twierdzeniach jakiegoś raportu w
    mediach to wal linka - "W kupie (winnych) raźniej" :-)

    25% udziału współpracowników TVN w obsadzie imprezy na osiem osób łatwo
    udowodnić (podeprzeć twierdzenie relacjami w mediach). Twoje
    twierdzenie jest bardziej "odważne" a dobry prawnik powinien być
    ostrożny w wypowiedziach/twierdzeniach *jak się da* IMHO.

    Myślisz nie mów. Mówisz nie pisz. Piszesz nie podpisuj.
    Podpisujesz nie dziw się :-)

    --
    A. Filip

  • 120. Data: 2021-11-16 17:41:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.11.2021 o 17:22, A. Filip pisze:

    > 25% udziału współpracowników TVN w obsadzie imprezy na osiem osób łatwo
    > udowodnić (podeprzeć twierdzenie relacjami w mediach).

    No przecież wiadomo, że jak ktoś ujawnia przewał na 70 sasinów, to
    znaczy, że brał w tym udział.

    Napisz do policji, że jak wstawiają swoich agentów pod przykrywką do
    świata przestępczego, to znaczy, że biorą udział w przestępstwach i to
    można łatwo udowodnić. Ucieszą się.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dziennikarstwo_%C5%9Bl
    edcze

    "Polega ona na zdobyciu i wykorzystaniu co najmniej niezależnych od
    siebie źródeł informacji
    oraz użyciu technik zbliżonych do stosowanych przez instytucje
    posiadające uprawnienia śledcze."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr