eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy, po upłynięciu rocznej promocji - jakie daty? › Wypowiedzenie umowy, po upłynięciu rocznej promocji - jakie daty?
    Date: Tue, 11 Apr 2006 00:30:15 +0200
    From: "p...@N...o2.pl" <p...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie umowy, po upłynięciu rocznej promocji - jakie daty?

    Witam,

    Chciałbym się upewnić, czy nie popełnię błędu, wypowiadając umowę.
    Mam internet Chello od 17.V.2005 - promocja na rok.

    Czy powinienem napisać coś takiego:

    "Niniejszym, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia,
    wypowiadam z dniem 17.IV.2006 umowę o korzystanie z usługi
    Chello easy i proszę o odcięcie internetu w moim lokalu z dniem 17.V.2006"

    Nie mam pewności - czy to ma być 16.IV i 16.V czy 17.IV i 17.V?
    Czy jeszcze jakoś inaczej? :)

    I rozumiem, że jeżeli złożę to w najbliższych dniach w BOK'u,
    (niekoniecznie 17.IV) to będzie ok?

    Z góry dziękuję za wskazówki i serdecznie
    Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no