  • 11. Data: 2009-07-14 23:25:42
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych a numer dowodu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > widze, ze ty sie jeszcze nie wyleczyłeś z tych pozwów.

    Teoretycznie ma rację - próba wyłudzenia i bezprawne przetwarzanie
    danych osobowych.

    Pytanie jak w praktyce...

  • 12. Data: 2009-07-15 00:48:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "..:: mAnDeLbRoT ::.." <m...@a...w.stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:h3i7kr$d37$1@mx1.internetia.pl...

    To im odpisz, by wysyłali te faktury temu włascicielowi Twojego starego
    dowodu, a nie Tobie, bo Ty umowę wypowiedziałaś. Może zrozumieją :-)

  • 13. Data: 2009-07-15 00:50:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:mogvi6-ajm.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Teoretycznie ma rację - próba wyłudzenia i bezprawne przetwarzanie
    > danych osobowych.
    > Pytanie jak w praktyce...

    Bezprawne przetwarzanie danych jeszcze bym widział. Ale wysłąnie faktury do
    osoby, któa wie, ze winna nie jest jako próba wyłudzenia pozostaje w
    rażącejs przeczności z moją wiedzą.

  • 14. Data: 2009-07-15 04:33:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Teoretycznie ma rację - próba wyłudzenia i bezprawne przetwarzanie
    > danych osobowych.

    a jak ma się próba wyłudzenia do zadośćuczynienia?
    to już szybciej by ugrał jakieś 500 zł na tym przetwarzaniu danych.

  • 15. Data: 2009-07-17 12:11:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > a jak ma się próba wyłudzenia do zadośćuczynienia?
    > to już szybciej by ugrał jakieś 500 zł na tym przetwarzaniu danych.

    Koszta stresu i sprawdzenia własnych dokumentów ;)

  • 16. Data: 2009-07-17 12:13:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Bezprawne przetwarzanie danych jeszcze bym widział. Ale wysłąnie faktury
    > do osoby, któa wie, ze winna nie jest jako próba wyłudzenia pozostaje w
    > rażącejs przeczności z moją wiedzą.

    Tak, ale skąd wie? Może przypuszczać, bo zwykle terminowo płaci, ale
    żeby mieć pewność, trzeba sprawdzić dokumenty. To wymaga nieco czasu i
    wysiłku. Ktoś może mieć bałagan w dokumentach.

    Zresztą różne szemrane firmy windykacyjne właśnie liczą na naiwność ludzi.