eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych a numer dowodu › Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych a numer dowodu
  • Data: 2009-07-14 15:08:15
    Temat: Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych a numer dowodu
    Od: "..:: mAnDeLbRoT ::.." <m...@a...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam mały problem i nie wiem gdzie szukać pomocy. Skończył mi się
    24-miesięczny okres umowy z P4 - operatorem Playa. Poszedłem więc do
    punktu obsługi klienta (w okolicach połowy kwietnia), złożyłem
    wypowiedzenie na piśmie, dostałem opieczętowaną kopię i wróciłem do domu.

    Po miesiącu dostałem pismo tradycyjną pocztą z ofertą przedłużenia usług
    i jednoczesną informacją, że jeżeli z niej nie skorzystam umowa zostanie
    rozwiązana 1 czerwca.

    Z oferty oczywiście nie skorzystałem, ale Play nadal wysyła mi faktury.
    Dostałem FV za czerwiec, teraz za lipiec. Telefoniczny BOK ma moje
    pytanie czemu nadal wysyłają mi faktury oświadczył, że mają w systemie
    mój stary numer dowodu i w związku z tym umowa nie mogła zostać rozwiązana.

    Pytanie: czy to co robi P4 Sp. z o.o. jest wogóle zgodne z prawem? I
    gdzie ewnetulanie szukać pomocy, mimo że kwoty nie są jakieś
    oszałamiające, wszak to tylko abonament, bo telefonu nie włączałem od maja.

    pozdrawiam serdecznie
    --
    ..:: mAnDeLbRoT ::..
    mandelbrot zawijasek :) tlen kropka pl