  • 1. Data: 2006-01-17 22:06:03
    Temat: Wypłacenie szkody
    Od: "kordian" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Otóż jestem ofiarą kolizji. Poszedłem do TUW i wypełniłem druki. Miałem
    poczekać tydzień na wydanie mi kosztorysu. W tym czasie zwoniłem po sklepach
    i warsztatach ile kosztowała by naprawa i zakup części. I wyszło, że ok.
    1600 zł. Natomiast ubezpieczyciel radosnie mi powiedzial, ze on wycenił
    naprawde na 800 zł (sam przedni zderzak, który został rozbity to 1000 zł).
    Podyskutowaliśmy trochę i powiedział, że jeżeli się nie zgadzam, to mogę to
    zrobić bezkosztowo. Ale ja nie chcę bezkosztowo. Co mam zrobić, bym dostał
    pełną kwotę, za którą mógłbym naprawić samochód?

    Pozdrawiam
    Kordian