  • 1. Data: 2004-02-16 10:56:33
    Temat: Wypadek w drodze z pracy do domu w 2003r.???
    Od: "KLuB" <meak@(NOSPAM)wp.pl>

    Witam!

    W listopadzie 2003r. uleglam wypadkowi samochodowemu w drodze z pracy do
    domu. Zrowno ja jak i kadrowa/ksiegowa myslalysmy, iz nalezy mi sie
    odszkodowanie z ZUS-u. Okazalo sie jednak, ze podobno w 2003r. zniesiono to
    ubezpieczenie i trzeba miec wykupione ubezpieczenie pracowanicze, ktore
    obejmuje dojazd i powor z pracy. Ja takowego niestety nie posiadam.

    Szanowni grupowicze - czy tak to wyglada? Czy jesli nie posiadam dodatkowego
    ubezpiecznia nic mi sie nie nalezy?

    Licze na odpowiedz.

    Pozdrawiam
    KLuB

    PS Jestem zatrudniona na umowe na czas nieokreslony, na pelny etat, od kilku
    lat w jednej firmie.

  • 2. Data: 2004-02-16 11:15:13
    Temat: Re: Wypadek w drodze z pracy do domu w 2003r.???
    Od: "sMOCZYCA" <s...@g...pl>

> [...]
    > obejmuje dojazd i powor z pracy. Ja takowego niestety nie posiadam.
    >
    > Szanowni grupowicze - czy tak to wyglada? Czy jesli nie posiadam

    ===========
    Niestety.
    ZUS rządzi.
    Nie ma już odszkodowań takich o których mówisz - jedynie gdy wypadek
    wydarzył się na terenie pracy to dostaniesz zasiłek chorobowy w wymiarze
    100% a nie 80 %.

    Gdybyś złamała np. nogę - możnaby świadków fałszywych zebrać i udawać że to
    były schody w firmie... ale samochodem...... niestety ;) to tak przykładowo
    tylko ;)

  • 3. Data: 2004-02-17 08:31:00
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "sMOCZYCA" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety.
    > ZUS rządzi.
    > Nie ma już odszkodowań takich o których mówisz -

    Źródła nie podam ale zdaje się że od 1 stycznia znowu jest.

    Pozdr
    Leszek