  • 1. Data: 2002-12-02 15:18:37
    Temat: Wypadek przy pracy
    Od: "Uno" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Miałem wypadek przy pracy (na budowie), przyczyną był brak zabezpieczeń w
    pracy na wysokości (4m). Była operacja, dwa miesiące w szpitalu,rok rety.
    Przed operacją, która była 3 dni po wypadku (przez ten czas kroplówka i
    środki znieczulające) uległem "sugestią" insp. BHP i podpisałem protokół
    wypadkowy w którym było że upadłem z drabiny z wys. 2,5m (świadkowie też
    zostali do tego skłonieni). Jak sądzicie czy mam jakieś szanse wygrać sprawę
    w Sądzie Pracy.
    Oczywiście chodzi o odszkodowanie i środki na rehabilitację.
    Sylwek