  • 11. Data: 2007-01-15 12:09:22
    Temat: Re: Wypadek drogowy - sprawca nieustalony
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Ale z czym? Sadzic ubezpieczyciela o to, ze znizki zabiera? Czy tego
    > goscia,
    > ktory wjechal w kolege?

    "Sądzić" tego gościa .. tzn jego ubezpieczyciela.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 12. Data: 2007-01-16 16:55:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...

    Coś mi tu nie gra. Zacznijmy od ustalenia, ile tam było pasów ruchu w obydwu
    kierunkach? Bo jeśli nawet doszło do kontaktu z jadącą w tym samym kierunku
    ciężarówką, to nie jestem przekonany, czy to wina kierującego tą ciężarówką.