    From: Reeno <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wynajem lokalu i problem z umową
    Date: Sat, 28 Feb 2009 12:33:50 -0800 (PST)

    Witam

    Jakieś 6 miesięcy temu wynająłem lokal pod salon kosmetyczny.
    Docelowo miało to być wynajecie części lokalu, ponieważ w tym samym
    pomieszczeniu jest juz fryzjerka a ja dodatkowo mam tam pracownice,
    ktora robi tipsy i inne zabiegi kosmetyczne.

    Fryzjerka, ktora sie tam znajduje ma spisana umowe na caly lokal z
    wlascicielem tego lokalu. Ja natomiast mam umowe z tą fryzjerką.

    Problem jest jednak taki, ze w umowie nie jest zaznaczone iz wynajmuje
    czesc lokalu, tylko podany adres lokalu, takze wychodzi na to, ze
    wynajmuje caly lokal.

    Dodatkowo umowa spisana jest na 2 lata, i nie ma slowa w umowie na
    temat warunkow wypowiedzienia umowy.

    Moje pytania:
    Jak wyglada sprawa wypowiedzenie umowy w tym momencie? Czy jest jakies
    ogolne prawo, ktore mowi ze moge wypowiedziec umowe np. z miesiecznym
    wyprzedzeniem? Czy musze wynajmowac lokal przez te 2 lata?

    Druga sprawa... Skoro ja wynajmuje caly lokal, czy mam prawo wyrzucic
    fryzjerke, lub ona mnie skoro ona rowniez wynajmuje caly lokal?

    Chcialem tylko dodac, ze owa fryzjerka zachowuje sie dosc niemilo i
    nie wiem jakie mam prawa oraz ona w tej calej sytuacji... pomijam ze
    wulgarnie sie zachowuje, to czesto uzywa roznych akcesoriow pracy
    mojej pracownicy, za ktore ja oczywiscie place typu zele do paznokci
    itd... wszystko oczywiscie bez mojej zgody.