  • Data: 2006-11-03 18:47:19
    Temat: Wynajem lokalu
    Od: Galerida <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące wynajmowania lokalu na cele handlowo-usługowe.

    1) Czy najpierw powinnam szukać tegoż lokalu na mieście, a potem
    zwrócić się do Zarządu Gospodarki Nieruchomościami?

    2) Dlaczego nie wszystkie lokale należące do miasta są uwzględnione w
    przetargach, a potem i tak są zajętę?

    3) Czy jest jakaś inna droga poszukiwania takiego lokalu, tzn. poza
    Zarządem Gospodarki Nieruchomościami i poza prywatnymi agencjami
    nieruchomości w przypadku budynków prywatnych?

    4) Jeżeli już znalazłam pusty lokal na mieście, to gdzie mogę
    dowiedzieć się, czy jest on wciąż do wynajęcia, od kogo i za ile?

    Pozdrawiam,

    Galerida