eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana towaru z tytułu niezgodności i otrzymanie innego towaru niż zwróconyWymiana towaru z tytułu niezgodności i otrzymanie innego towaru niż zwrócony
    From: Pawel Lenart <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymiana towaru z tytułu niezgodności i otrzymanie innego towaru niż
    zwrócony
    Date: Wed, 13 Oct 2010 04:21:03 -0700 (PDT)

    Witam.

    Reklamowałem niedawno towar (konsolę Xbox 360) i został mi on
    wymieniony (po "walce") na nowy. Tylko jest jeden szkopuł - dostałem
    inny towar niż ten, który reklamowałem. Mianowicie wymienianym towarem
    była KONSOLA XBOX 360 250GB + 2 GRY (dosłownie z rachunku, którego
    posiadam ksero), a towar został wymieniony na: KONSOLA XBOX 360 250GB
    (już bez gier). Wymiana została wykonana poprawnie, bo taki towar
    widniał na zgłoszeniu reklamacyjnym sklepu. Okazało się, że w momencie
    zgłaszania reklamacji pod tym samym kodem produktu widniał już inny
    towar. Sprzedawca twierdzi, że wszystko jest ok i na moment
    reklamowania towaru skończyła się promocja dodawania gier (jak
    twierdzi, była to promocja producenta, ale nie wiem, czy to ma coś do
    rzeczy), a on zwrócił mi ten sam towar, dostępny po tej samej cenie.

    Ja zwróciłem sprzedany towar w całości i chyba mam prawo oczekiwać
    wymiany na ten sam towar. W tym momencie jestem stratny, bo w tej
    chwili mam sprzęt, ale już bez gier (szczerze, te dodatki wpłynęły na
    decyzję o kupnie), czyli nie taki, jaki kupowałem.

    Czy sprzedawca ma obowiązek wymienić mi towar na ten sam? Czy może
    zasłonić się tym, że promocja się skończyła? Będę wdzięczny za
    podpowiedzi.

    pozdrawiam