  • Data: 2007-09-27 13:48:00
    Temat: Wymiana dowodu i karteczka do US
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam takie pytanie. Przy wymianie dowodu na nowy (czyli bez zmiany
    moich danych osobowych) zostal na mnie nalozony obowiazek
    poinformowania urzedu skarbowego o jego wymianie (czyli defacto
    zmianie numeru dowodu). Rozumiem ze obowiazek na mnie wisi jesli
    zmieniam np. nazwisko (bo przy przemeldowaniu i zmianie urzedu i tak
    go informuje ze tutaj bede teraz wystawal w kolejkach) i dane w
    systemie ulegaja zmianie. Ale po co mam tam lazic czy slac listy z
    powodu zmiany numeru? NIP mam zawsze ten sam obojetnie ile razy
    zmienie nazwisko i przeprowadze sie w z jednego miejsca w drugie. Na
    co us wiadomosc jaki mam numer dowodu. Chca sie dopytac przy zarobkach
    =0 skad mialem 30 zlotych?

    Jak brzmi akt ktory naklada na mnie obowiazek zgloszenie i zgloszenia
    czego do us?