  • Data: 2003-02-15 09:28:39
    Temat: Wyłudzenie????
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zostalem zlapany na przejezdzie bez biletu 4 lata temu. Firma ktora mnie
    zlapala zbankrutowala, a dlugi wykupila inna, po czym przyslala mi ostatnio 2
    pisma upominajace.
    Zadzwonilem tam i pytam na podstawie jakich przepisow chca ode mnie pieniadze
    po uplywie 4 lat, po czym koles mowi ze nie moze mi udzielac takich informacji -
    od tego sa adwokaci :) Wiec ja mu mowie co ja wiem - art.118 - 3 lata. Slysze
    odpowiedz ze to wlasnie na podstawie tego artykulu :) Wiec sie go pytam
    dlaczego przysylaja mi upomnienia jak termin dawno minal, a on na to ze maja
    kilka tysiecy takich spraw i nie musza wszystkiego kontrolowac.

    Koles mial swiadomosc ze nie moga chciec pieniedzy - to wyniknelo z rozmowy.
    Moje pytanie - czy przysylanie tego typu pism w tym przypadku jest wyludzeniem?