  • 1. Data: 2002-12-05 14:31:03
    Temat: Wykupienie mieszkania spółdzielczego
    Od: "Piotr Kupka" <p...@k...tpsa.pl>

    Sytuacja wygląda następująco: chcę kupić mieszkanie, którego lokator jeszcze
    nie wykupił od spółdzelni. Nie posiada on wystarczającej gotówki aby to
    zrobić. Musiałbym wyłożyć pieniądze na wykup mieszkania. Chciałbym jednak
    prawnie się zabezpieczyć, że lokator na pewno sprzeda mi to mieszkanie,
    natychmiast, gdy stanie się jego właścicielem po ustalonej cenie,
    uwzględniającej fakt, że już wyłożyłem pieniądze na wykup. Czy jest to
    możliwe? W jaki sposób można to zrobić? Czy umowę taką można sporządzić u
    notariusza?