  • 1. Data: 2005-03-07 17:38:38
    Temat: Wykorzystanie znaków towarowch (logotypow?
    Od: kfresa <w...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam watpliwosci co do legalnosci wykorzystania znakow towarowych.

    Otóż, chcialbym umieścić, w ulotce reklamującej sprzedawane przeze mnie
    produkty, informację o certyfikatach jakości, które one posiadają: znak
    CE, TUV/GS, FCC, ISO itp oraz logo producenta.

    Czy mogę wykorzystać te znaki bez obawy, że łamię prawo? Czy dopisek, że
    ww znaki są umieszczone jedynie w celach informacyjnych 'zalatwia' sprawe?

    Dziekuje
    kfresa