  • 11. Data: 2005-10-23 20:21:08
    Temat: Re: Wygrały jednak staruchy z radia M
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:djgoiq$dvm$1@sparrow.axelspringer.com.pl rezist.com
    <s...@p...com> pisze:

    > nie no, wyborcow nie winie bo ludzie poszli i zaglosowali
    > tak jak wybrali :)
    Mógł być sługus, będzie maniak. Diabli wiedzą co gorsze.

    Jotte

  • 12. Data: 2005-10-23 23:21:47
    Od: "Kuba Gach" <k...@p...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > No i zabraklo dobrych hakow na braciszkow
    > (co wynika z tego, o czym mowisz).

    no bo widocznie takowych nie ma... pech, co?

    pzdr,
    Kuba

  • 13. Data: 2005-10-24 05:58:01
    Od: "KAZIMIERZ KOTOWICZ" <k...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Do wszystkich odnosisz sie z takim samym szacunkiem jak do mamy?
    >
    > marcin
    Witam
    Oczywiście,że szacunek do drugiej osoby jest uzależniony od wielu i to
    b.wielu czynników.
    Natomiast- grupa .prawo -nie jest miejscem do dyskusji na ten temat- i na to
    należałoby zwrócić uwagę.
    KK