  • Data: 2007-12-06 09:52:25
    Temat: Wygrałem proces z byłym pracodawcą - odsetki ustawowe
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jak w temacie wygrałem proces o zaległe wynagrodzenie i odszkodowanie
    wynikajace z likwidacji stanowiska pracy. Odsetki mam liczone od czerwca. Na
    wyroku jest rygor natychmiastowej wykonalności. W sądzie poinformowano mnie,
    że nie muszę czekać na uprawomocnienie wyroku tylko zacząć egzekwować
    należność. Odsetki ustawowe to ponad 11% rocznie - tak podają kalkulatory
    internetowe. Te pieniądze nie są mi potrzebne, a 11 % to nie ma na żadnej
    lokacie :) Czy odsetki są liczone do dnia w którym odzyskam pieniądze, czy
    moze do dnia ogłoszenia wyroku, uprawomocnienia się wyroku, czy moze jeszcze
    inaczej? Nie wiem co robić, nie śpieszy mi się do tej forsy jeśli mam dostać
    11% w skali roku odsetek. Jak to jest?
    Witold