  • 1. Data: 2006-06-08 20:26:50
    Temat: Wycięcie drzewa.
    Od: "Arek" <a...@o...beztego.pl>

    Witam.
    Mamy zgodę na wycięcie drzewa. Jest to dość spora akacja. Część gałęzi
    znajduje się poza naszą posesją, a dokładniej nad drogą.
    Co należy jeszcze poczynić, ewentualnie kogo zawiadomić o ścinaniu drzewa?
    Czy też po prostu ścinać i uważać, żeby spadające gałęzie nie spowodowały
    wypadku?
    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2006-06-09 06:32:32
    Temat: Re: Wycięcie drzewa.
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...beztego.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy też po prostu ścinać i uważać, żeby spadające gałęzie nie spowodowały

    Ja bym tam zawiadomił jeszcze dla świętego spokoju zarządce drogi i
    wprowadził organizacje ruchu na czas ścinania, czyli dwie osoby które
    zatrzymują ruch jak coś jedzie w chwili ścinania i usuwania tego co spadnie
    na ulice. Oczywiście takie osoby powinny mieć uprawnienia do kierowania
    ruchem podczas prac przy drodze. Praktycznie ma je prawie każdy pracownik
    dorgowy.
    Wiem ze w ten sposób podobna sprawe rozwiązała firma która w moim mieście
    przycinała konary drzew i usuwała chore drzewa w okolicach dróg miejskich