    From: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wstępne sprawdzenie dewelopera.
    Date: Thu, 08 Nov 2007 10:54:17 +0100

    Witam.

    Chciałbym wstępnie - przed wpłaceniem zadatku na poczet rezerwacji
    mieszkania - sprawdzić dewelopera. Liczę na to, że przed wpłatą
    udostępni mi różne dokumenty, żeby potwierdzić swoją wiarygodność, ale
    co mogę sprawdzić we własnym zakresie mając nip i regon?

    Jest to jednoosobowy przedsiębiorca, także nie figuruje w KRS - mylę się?

    Aha... Czy żeby otrzymać odpis księgi wieczystej terenu, na którym jest
    realizowana inwestycja wystarczy adres, czy muszę mieć jej numer?