  • 1. Data: 2007-11-15 18:59:51
    Temat: Wrocław - Potrzebny agresywny adwokat ze znajomością spraw mieszkaniowych.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pytanie od znajomego.
    Czy ktoś zna porządnego adwokata ze znajomością prawa budowlanego,
    spółdzielczego i tym podobnych.
    Ale nie jakiegoś lalusia, który będzie się bał pójść na udry ze
    spółdzielnią.
    W wyniku parę osób może wylądować w pierdlu i potrzebny adwokat, który
    parę doniesień do prokuratury nie będzie się bał złożyć, a potem sprawę
    w całości poprowadzić do końca samodzielnie.

    Miasto Wrocław.

  • 2. Data: 2007-11-16 19:28:06
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > W wyniku parę osób może wylądować w pierdlu

    maslice ?

  • 3. Data: 2007-11-16 19:33:01
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 15 Nov 2007 12:59:51 -0600, witek napisał(a):

    > W wyniku parę osób może wylądować w pierdlu i potrzebny adwokat, który
    > parę doniesień do prokuratury nie będzie się bał złożyć, a potem sprawę
    > w całości poprowadzić do końca samodzielnie.

    Wpisz sobie w gógle "Peisert Stalinger" ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 4. Data: 2007-11-16 21:19:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@p...onet.pl wrote:

    > maslice ?

    A masz dobrego prawnika?

  • 5. Data: 2007-11-16 21:32:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Wpisz sobie w gógle "Peisert Stalinger" ;-)

    Poczytałem.
    Niestety chwilowo nikogo nie mam do eksmisji.
    Co do ich umiejętności prawniczych to mam wątpliwości.
    Tu akurat trzeba myśleć głową a nie mięśniami.

  • 6. Data: 2007-11-16 21:36:11
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 16 Nov 2007 15:32:16 -0600, witek napisał(a):

    > Poczytałem.
    > Niestety chwilowo nikogo nie mam do eksmisji. Co do ich umiejętności
    > prawniczych to mam wątpliwości. Tu akurat trzeba myśleć głową a nie
    > mięśniami.

    Z jednym z nich byłem na roku, szajba. Z drugim raz gadałem - szajba.
    Inny kumpel dla nich pracował, równocześnie robił aplikację w sądzie. Jak
    się korpo dowiedziało, dali mu na egzaminie sędziowskim 3 - za karę.
    Ale się zdziwiłem, że jednak chodzi w zielonym kołnierzu.