  • 1. Data: 2009-06-03 19:50:04
    Temat: Wniosek o uwłaszczenie gruntów i etc.
    Od: Melisa <a...@w...pl>

    Witam. Chcę przeprowadzić postępowanie spadkowe po ojcu. Jest
    kilkanaście działek zalesionych oraz łąki i ziemie orne. Otrzymałam
    wypis z rejestru gruntów z oznaczeniem działek i określeniem
    powierzchni. W roku 1971 nie zostało dokonane uwłaszczenie i teraz
    należy taki wniosek złożyć równolegle z wnioskiem o spadek (Informacja
    od pracownika Urzędu Starostwa). I moja prośba, o wskazanie stron na
    których takie wnioski do wypełnienia się znajdują, jak również jakieś
    informacje jak należy się do tego zabrać; jakie niezbędne dokumenty i
    skąd zgromadzić?
    I jeszcze jedno pytanie, czy w trakcie składania wniosku jeden ze
    spadkobierców może złożyć rezygnację z nabycia praw spadkowych na konto
    innych spadkobierców?

    Melisa

  • 2. Data: 2009-06-06 16:06:24
    Temat: Re: Wniosek o uwłaszczenie gruntów i etc.
    Od: Melisa <a...@w...pl>

    Melisa pisze:
    > Witam. Chcę przeprowadzić postępowanie spadkowe po ojcu.

    (...)

    > Melisa

    Nikt nic nie (p)odpowie????:-(