  • 51. Data: 2022-12-08 12:01:48
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ciągle piszesz o mnie.

    Jakie masz zdanie o obowiązkowej Koronce?

  • 52. Data: 2022-12-08 12:03:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 19:40, cef pisze:
    > Jesteś w stanie wskazać tu jakąś treść albo się odnieść
    > czy nie jesteś na tyle inteligentny?

    Jak widać wiesz co znaczy znak zapytania na końcu zdania.

    Do dzieła ;--)

  • 53. Data: 2022-12-08 12:04:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:54, n...@o...pl pisze:
    > Buahhaha. Czytelnie i jasno, nieprawdaż? :D

    I jeden już odpadł ;;_)

  • 54. Data: 2022-12-08 12:05:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:55, n...@o...pl pisze:
    > Czy to nie Konfererosja wychodzi z założenia, że pracodawca może co chce, a
    > pracownik może zaakceptować albo spierdalać?

    A zrozumiesz że co innego jest obowiązujące socjalistyczne prawo którego
    należy przestrzegać a poglądy na to jak to prawo powinno wyglądać?

    Za trudne?

  • 55. Data: 2022-12-08 12:06:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:53, n...@o...pl pisze:
    > Do jakiego specjalnego działania zmuszano?

    Doczytaj sobie

  • 56. Data: 2022-12-08 12:08:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:53, n...@o...pl pisze:
    > Sąd orzekł, że bajki opowiadasz.

    Masz rację. I dlatego skrytykowałem wyrok jako niekonsekwentny bo w
    innych bardzo podobnych sprawach jest to dozwolone prawo do krytyki.

    Ale jeśli krytykuje się LPGT to już się to inaczej traktuje.

    To już mowa nienawiści.

  • 57. Data: 2022-12-08 12:09:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:58, n...@o...pl pisze:
    > A co za różnica czy Pismo Święte czy Mein Kampf?

    Mam Ci wytłumaczyć co o tym mówi polskie prawo?

    Nawet tego nie wiesz?

  • 58. Data: 2022-12-08 12:14:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:58, n...@o...pl pisze:
    > Ale to twoje zdanie, że tolerancja to ideologia.

    Nigdzie tego nie napisałem. Umiesz czytać? to nie przekręcaj.

    Tolerancja się należy każdemu człowiekowi: grubemu, łysemu, czarnemu...

    Ale wymaganie specjalnego traktowania tylko jednej z grup bo im się
    wydaje że są pokrzywdzeni to DYSKRYMINACJA POZOSTAŁYCH.

    Jeśli uważasz że należy specjalnie traktować LPGT to jest to tylko Twoje
    zdanie i nic więcej. Prawo polskie nic na ten temat nie mówi.
    A jeśli zaczniesz swój pogląd wdrażać w życie to będzie DYSKRYMINOWAŁ i
    na to już jest paragraf.

    > Wiary (i Biblii) jak widać nie popierają :P

    LPGT to taka sama wiara w to że ktoś wymaga specjalnego traktowania
    kiedy nie ma ku temu żadnych podstaw.

  • 59. Data: 2022-12-08 12:19:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 8 grudnia 2022 o 11:55:03 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Czy konsekwencje poniósł Tusk cytując wiersz o gałęzi i sznurze?

    Zasuwaj do prokuratury składać doniesienie o przestępstwie.
    Najlepiej Warszawa-Praga, może się tam uda.

    Swoją drogą ciekawe, skąd się wzięło to oskarżenie, ktoś złożył
    doniesienie o "dyskryminacji wyznaniowej" czy może jednak z urzędu?

    > Mądrości zachowaj dla siebie bo jesteś za malutki aby mnie pouczać.
    >
    > Skup się na konkretnym przypadku i wyobraź innego człowieka inną religię
    > inną firmę i pomyśl jak jest tu stosowana wolność słowa.

    "Skup się na konkretnym przypadku" w takie sposób, by "wyobrazić sobie inną (...)".
    Zdecydowanie racja, mądrości, nawet moich, nie ma sensu prezentować w takiej
    dyskusji.
    Widocznie kogoś z maturą na czwórkę nie da się już niczego nauczyć.

    PS.: Odnalazłeś już w bryku coś w temacie zdania "Boga nie ma!" w Biblii?

  • 60. Data: 2022-12-08 12:20:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 21:58, n...@o...pl pisze:
    > Pewnie zależy jaka. Znając takich prymitywów jak ty, to potraficie ich
    > skrytykować tylko obrażając, a to już jest karalne.

    Skąd takie doświadczenia. Gdzie ty się obracasz?

    A może uważasz że zwrócenie uwagi gejowi żeby wyrzucał śmieci do kosza a
    nie obok to już OBRAŻANIE

    Z jakiej choinki się urwałeś?

    Przypominam Ci że mowa o wyroku w sprawie zwolnienia pracownika na
    podstawie tego co zacytował w wewnętrznej sieci firmy.
    Pracownik sprzeciwiał się zmuszaniu go do zachowań niezgodnych z jego
    przekonaniami/religią