  • 21. Data: 2022-12-07 18:48:54
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ciągle o mnie piszesz.

    O wyroku uniewinniającym coś napiszesz?

    Zgadzasz się z nim? Uważasz że obowiązkiem pracownika powinno być
    czczenie ideologii wychwalającej LPGT?

    Pracodawca może mnie poprosić o wsparcie zachęcić ale nie ZMUSZAĆ

    Pytanie ciągle aktualne: Obowiązkowa Koronka o 15.00 DOZWOLONA CZY NIE
    DOZWOLONA?

  • 22. Data: 2022-12-07 18:54:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 14:53, cef pisze:

    > w wielu sprawach głos w sposób mało czytelny:

    Zaczyna się.
    Jesteś inteligentny i potrafisz ogarnąć 3 zdania złożone czy nie?

    Wymówka. Bardzo wygodna tylko że bardzo głupia i źle świadcząca o Tobie

    > dajesz czytelnikom grupy wyrzut treści czy strumień emocji

    To emocje teraz złe. Powodują u Ciebie zacięcie? melduj sierżantowi ;)

    > bez jakiegoś logicznego ładu zamiast zwykłych zdań.

    No właśnie. Nie jestem humanistą ale do cholery maturę na 4 napisałem.
    Za dużo środków artystycznych?
    nie rozumiesz nie odpisuj.

    I dlatego większość
    > tu zaglądających zwraca się do Ciebie bezpośrednio, bo nie mogą się odnieść
    > do treści czy tematów, które poruszasz.

    To jest powód?

    Ubaw po pachy.

    Pytanie: Obowiązkowa Koronka o 15.00 DOZWOLONA czy NIEDOZWOLONA w
    zakładzie pracy?

    Jakie jest Twoje zdanie?

  • 23. Data: 2022-12-07 18:58:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 13:17, n...@o...pl pisze:
    > tylko uderzył w tony homofobiczne.

    Od kiedy zacytowanie Pisma Świętego jest tonem homofobicznym?

    I dlaczego jakaś zagraniczna firma może w Polsce decydować że jej
    pracownicy popierają jakąś ideologię, wiarę, pogląd.

    W Polsce krytyka afirmacji LGBT nie jest KARALNA

    podobnie jak nie jest karalna krytyka grubasów, łysych czy rudych.

  • 24. Data: 2022-12-07 19:00:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Mam przekonanie graniczące z pewnością że gdyby gej nakrzyczał w
    > internetach że mu źle w tej firmie że się z niego śmieją i żartują a
    > firma by go zwolniła bo zaczął się siać zamęt to ten sam sędzia byłby
    > po stronie tego geja.
    >
    > Taka to jest praworządność i sprawiedliwość
    >
    > Bo gej nie może się źle czuć
    >
    > a katolik ma zamknąć gębę i siedzieć cicho.
    >
    > Przypominam: pracownik zacytował Pismo Święte

    Precyzuj że *Stary* Testament, czyli że prawdziwy a nie letni wyznawca
    Judaizmu mógłby zacytować to samo. AFAIR czasami po świecie robi się
    "szopka" jak Prawdziwy Żyd Ortodoksyjny (znany Rabin) "publicznie zacytuje".
    W kupie raźniej nawet "religijnym homofobom", szczególnie jak
    opierdalający tani partacz będzie mógł _łatwo_ wyjść na antysemitę.

    "Chce się chłop sam powiesić nie żałuj mu sznura".

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2022-12-07 19:01:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 15:10, n...@o...pl pisze:
    > Nie dośpiewuj sobie niczego, bo za cienki śpiewak z ciebie.
    > Może iść do szefa, ale zakładam że to taki awanturnik jak ty.

    Ufff jak to dobrze że nie piszesz o mnie ;--)

  • 26. Data: 2022-12-07 19:03:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-07-grudnia-2022 o 15:10, n...@o...pl pisze:
    > Ja tam nie wiem czy tolerancja jest politycznie kontrowersyjna

    Ty nie odróżniasz tolerancji od zmuszania do specjalnego działania wobec
    konkretnej grupy ludzi.

    To pachnie rasizmem.
    Możesz opierdolić Kowalskiego ale Nowaka już NIE bo to LPGT.

  • 27. Data: 2022-12-07 19:05:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.12.2022 o 18:40, A. Filip pisze:

    > Chcesz wykuć w kamieniu precedens że per analogia Żyda wolno zwolnić za
    > zacytowanie Tory?

    Całej tory?

    Nie znam tory, tam też są fragmenty nawołujące do eksterminacji ludzi?

    Bo widzisz, to jest tak, że jeżeli ktoś pisze pracę naukową i musi
    zacytować jakiś fragment, choćby to był fragment z Mein Kampf, to to ma
    zupełnie inny wydźwięk, niż gdy ktoś na poparcie swojego osobistego
    przekonania o konieczności eksterminacji ludzi zacytował fragment
    jakiejś książki o konieczności eksterminacji jakichś ludzi.
    A potem jeszcze płacze, że przecież ma prawo do swoich przekonań...
    religijnych...

    Pracodawca ma obowiązek zapewnienia bezpiecznych warunków pracy
    wszystkim pracownikom, a koleś ma wdrukowane we łbie wieszanie kamieni
    młyńskich na szyjach ludzi.
    Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 28. Data: 2022-12-07 19:07:46
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 7 Dec 2022 18:43:39 +0100
    doszła do mnie wiadomość <6390d0cc$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
    od _Master_ <M...@...pl> :

    >pracownik zacytował Pismo Święte

    Widzę, że całowanie Hanka w dupę to dla sporej ilości ludzi ciągle
    wielka przyjemność.
    Na szczęście młodzi pokazują środkowy palec.
    Amen.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 29. Data: 2022-12-07 19:40:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-07 o 18:54, _Master_ pisze:

    > Zaczyna się.
    > Jesteś inteligentny i potrafisz ogarnąć 3 zdania złożone czy nie?
    >
    > Wymówka. Bardzo wygodna tylko że bardzo głupia i źle świadcząca o Tobie

    Ja pier... co za bełkot
    w głowach im się poprzewracało, matoły jeb..., sitwa i swołocz.

    To Twoja projekcja.
    Jesteś w stanie wskazać tu jakąś treść albo się odnieść
    czy nie jesteś na tyle inteligentny?

    > To emocje teraz złe. Powodują u Ciebie zacięcie? melduj sierżantowi ;)

    Wzbudzają litość i ciekawość zarazem.

    > No właśnie. Nie jestem humanistą ale do cholery maturę na 4 napisałem.
    > Za dużo środków artystycznych?
    > nie rozumiesz nie odpisuj.

    Chciałbym Ci pomóc.

    > I dlatego większość
    >
    > To jest powód?
    >
    > Ubaw po pachy.

    To, że Cię to śmieszy, to jednak zbyt mało, żeby
    odrzucić moją tezę. Jeśli podobne wrażenia z Twojej pisaniny
    ma co drugi czytelnik, to raczej słaby ubaw masz.

    > Pytanie: Obowiązkowa Koronka o 15.00 DOZWOLONA czy NIEDOZWOLONA w
    > zakładzie pracy?
    >
    > Jakie jest Twoje zdanie?

    W normalnym zakładzie nie. Ale mogą być jakieś sekciarskie tam tak.
    I staraj się od razu zadawać pytanie a nie bełkotać.

  • 30. Data: 2022-12-07 21:53:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 18:40:43 UTC+1 A. Filip napisał(a):
> [...]
    Praga,

    > Chcesz wykuć w kamieniu precedens że per analogia Żyda wolno zwolnić za
    > zacytowanie Tory? Mi nie przeszkadza, Wysokiemu Sądowi jak widać też.
    > Bo w to że Wysoki Sąd będzie miał jaja powiedzieć otwartym tekstem że
    > ten "precedens" niektórych wyznań nie dotyczy jakoś się nie spodziewam.

    Czytałeś co linkowałeś czy zmyślasz równo?

    Ten wyrok - karny - nie był w sprawie, czy gościa wolno było za ten post zwolnić. To
    dopiero orzeknie sąd pracy, sprawa wciaż w pierwszej instancji.
    Tu prokurator oskarżył kobitkę, że pracownik był przez nią dyskryminowany wyznaniowo.
    Czyli że zwolniła go za to, że uważa się za katolika.
    Nawet nie za to, co napisał, tylko za to, że wydaje mu się, że wyznaje religię
    katolicką, czy też za to że coś tam wyznaje (o ile tak można, bomoże odpowiedzialność
    karna jest tylko za dyskryminowanie zarejestrowanych kościołów i związków wyzn.), bo
    nie jest to katolicyzm - albo wyznaje w taki specyficzny sposób, że zatwardziale
    grzeszy.
    Sąd zjebał ten debilny pomysł od góry do dołu.
    Za tą stratę czasu wszyscy zapłaciliśmy.

    Ciekawe czemu nie przyszło gorliwemu prokowi do łba oskarżyć tego gościa o
    dyskryminację?