  • 51. Data: 2020-10-30 12:50:18
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f9b1585$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 29.10.2020 o 19:33, J.F. pisze:

    >A po co?

    >Jakie znów uzasadnienie? Przecież to tylko wykroczenie - co najwyżej
    >mandat się należy - ciarka tak mówił, a milicjant nie kłamie - nawet
    >piosenka była;

    Jechales na nich szybko samochodem, to chciales zabic, a co najmniej
    uszkodzic.
    Maja prawo sie bronic.
    A z kulka w glowie nie wyjasnisz juz wiecej :-)

    >BTW - oni mają pały nie pistolety- nikt normalny by ich z bronią
    >palną nie posłał. Przecież nie zaczną strzelać do manifestantów, bo
    >to wojna domowa, a jeszcze pogubią albo im antifa zawinie.

    No to mozesz przetesowac.
    Rozpedz sie, daj ostrzegawczy klakson ... i napisz co bylo dalej :-)

    I pamietaj
    -byles pewny ze uskocza ... to chyba nawet wykroczenie nie jest,
    chyba, ze na przejsciu :-)
    -jak dasz rade zatrzymac przed miejscem ich stania ... to nawet
    usilowanie nie bylo :-)

    J.

  • 52. Data: 2020-10-30 12:51:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >"Z tym, że jak ciężarna wyleci z agencji rządowej to zatrudnią ją w
    >drugiej."

    W drugiej nie, w bo w drugiej wlasnie zwolnili pol ekipy, zeby
    zatrudnich nowych :-)

    -----

  • 53. Data: 2020-10-30 12:55:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 29.10.2020 o 19:38, J.F. pisze:

    >Breżniew to sporo wcześniej. Ale zaraz, co ty insynuujesz? :P

    Na razie tylko tyle, ze nastal Gorbaczow i ... ciakawe - Jaruzelski
    poczul szanse, czy raczej brak poparcia.
    Choc ponoc juz Andropow byl "reformista".

    J.

  • 54. Data: 2020-10-30 13:20:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 29.10.2020 o 19:37, J.F. pisze:

    >Jest coś o zgromadzeniach spontnicznych czy jakoś tak. Nie wiem, nie
    >znam się, nie jest to nawet zbliżone do tematu dyskusji. Niezależnie
    >czy one tam były zgodnie z prawem czy nie, nie wyrosły mu spod ziemi.
    >Widział je i zdecydował się przez ludzi przebić.

    Z drugiej strony droga raczej nie byla zamknieta, wiec mial prawo
    jechac.

    "przebic sie" ma w naszym jezyku rozne znaczenia - samochod jadacy
    powolutku przez tłum i hamujacy w miare potrzeby, tez sie "przebija".

    Nie ma na filmie co bylo wczesniej, ale jak zobaczyl przed soba luke w
    tlumie, to mogl podjechac i nie jego wina, ze mu jakas baba sie
    cofnela, albo celowo wskoczyla na samochod :-P

    >Dlaczego - pasuje idealnie - jak tylko jego sprawa wpłynęła do
    >prokuratury, to w ciągu kilku godzin zmieniono proka i umorzono. No
    >patrz co za przypadek - tak samo wyszło;)

    Ale kto zglosil sprawe ? Czy mogl zostac pokrzywdzonym lub
    oskarzycielem posilkowym?
    Wiec czy mial prawo zaskarzac decyzje o umorzeniu ?

    A tu by sie takie osoby znalazly ...

    >A co do chodzenia po sądach... no sam wiesz, że ja wiem i mi akurat
    >bierności nie można zarzucić:P

    No o to probuj - moze dasz rade zaskarzyc to umorzenie :-)
    Pare pism - najwyzej sie dowiesz, ze nie jestes strona :-)

    Albo szukaj tych potraconych na FB ... lub pisz do RPO, poki jeszcze
    jest :-)

    J.

  • 55. Data: 2020-10-30 14:18:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 12:41, J.F. pisze:

    > Ale czy maja prawo jezdnie dla samochodow blokowac ?

    Czasem mają, a czasem nie. Jak mają, to Policja blokuje ruch i nie
    dochodzi do dantejskich scen związanych z mordobiciem, bo jakaś garstka
    niezadowolonych jakiegoś Kowalskiego blokuje.

    Na policjanta można pluć. Można go szarpać. Podobno mają być odporni.
    Ale potencjalny Kowalski może być niezadowolony z tego, ze jakiś oszołom
    mu maskę bezprawnie zastawia, nawet w społecznie uzasadnionym celu.
    Wyjdzie i da w pysk. Demonstranci są silni "kupą". Ale jak już jeden,
    czy drugi musi sam stanąć z kierowcą, to kolegów woła.

    Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach? Jak ktoś jest
    wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć, ma
    szacunek do przeciwnika, to nie łazi na takie spędy, bo i po co?
    Widziałeś, by operatorów jednostki specjalnej ktoś do ataku na wrogą
    linię wysyłał? Wiesz, czemu nie?

    Bo oni zamiast leźć pod karabiny zaraz by zaczęli kombinować, jak
    obejść, z daleka zlikwidować. Do ataku wysyła się debili, co to wykonają
    rozkaz, bo nie mają własnego pomysłu i nie wiedzą, że można to zrobić
    inaczej.

    To podobnie, jak z tym biciem zatrzymanych za brak podpisu na protokole.
    Dokładnie ten sam mechanizm. Mądry wpisze w protokole, że odmówił
    podpisania. Głupi taserem będzie przymuszał do podpisu - nie wiedząc, ze
    ten podpis nie ma większego znaczenia.

    > No i jak to nikt nie organizuje? Ktos musial dac haslo, zeby
    > wiedzieli, gdzie i kiedy sie spotkac.

    Moim zdaniem organizatorzy w ogóle nie ogarniają w wielu wypadkach
    skutków podejmowanych przez siebie działań i tyle. Kto z nich bierze pod
    uwagę, że ktoś w takim tłumie z emocji może zasłabnąć? Albo, że jakiś
    Kowalski broniąc swojego własnego prywatnego prawa da "po kłach"
    demonstrantowi?

    Pamiętacie fotki z USA, jak demonstrantów odstraszył
    facet z karabinkiem na werandzie? Prasa rozpisuje się o księdzu z
    dubeltówką. Popierasz obronę swoich praw, czy potępiasz? Czemu
    właściciel pięknego ogródka ma go poświecić, bo jakaś grupa postanowiła
    akurat tu uzewnętrznić swoje niezadowolenie?

    > Poczekamy, zobaczymy, w Slubicach policja akurat usiluje oskarzyc
    > "organizatorki", za namawianie na Facebooku. W powiecie Slubickim
    > Duda mial 38% glosow, w gminie Slubice 31%, w miejskich komisjach to
    > 25-33% ... wiec ciekaw jestem o co tu chodzi :-) Nowy komendant chce
    > sie zasluzyc ?

    Czemu akurat w Słubicach, a nie w całej Polsce? Przecież chyba nikt nie
    wierzy w to, że ci ludzie się przypadkowo na spacerach spotykają. Czy -
    w Twojej ocenie - jak napiszę, że dziś będzie piękny zachód słońca i
    proponuję spacer w celu jego obejrzenia, to ja zwołuję zgromadzenie?
    Ludzie mają prawo być niezadowoleni - nawet, jeśli nie mają
    merytorycznie racji. Może w tych Słubicach zwoływanie miało jakieś
    szczególne właściwości?

    --
    Robert Tomasik

  • 56. Data: 2020-10-30 15:41:52
    Od: Kviat

    > Na policjanta można pluć. Można go szarpać. Podobno mają być odporni.

    Podobno normalni ludzie są odporni na pałowanie, więc można.

    > Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach?

    Odleciałeś...

> [...]
    > obejść, z daleka zlikwidować. Do ataku wysyła się debili, co to wykonają
    > rozkaz, bo nie mają własnego pomysłu i nie wiedzą, że można to zrobić

    ...bardzo odleciałeś.
    Sugerujesz, że pod pały milicjantów ktoś wysyła debili? I że robią to na
    czyś rozkaz?

    No w sumie... przecież jarek powiedział, że są szkoleni.

    > Moim zdaniem organizatorzy w ogóle nie ogarniają w wielu wypadkach
    > skutków podejmowanych przez siebie działań i tyle.

    No tak, bo przecież wydający rozkazy w milicji ogarniają.
    To skąd to zdziwienie, że skutkiem jest spadek zaufania do milicji?
    Może jednak pałowanie normalnych ludzi to złe decyzje, a tylko
    milicjanci tego nie ogarniają?

    > Ludzie mają prawo być niezadowoleni - nawet, jeśli nie mają
    > merytorycznie racji.

    A nie mają racji?
    Zakładam, że nie piszesz o jakichś protestach kiboli, że zabrania im się
    hajlowania, tylko o obecnych protestach.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 57. Data: 2020-10-30 16:10:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 12:50, J.F. pisze:

    > Jechales na nich szybko samochodem, to chciales zabic, a co najmniej
    > uszkodzic.

    Nieprawda. Chciałem tylko przejechać na drugą stronę i jeśli żadnego nie
    uszkodziłem to ledwie wykrocznie drogowe. Chcesz powiedzieć, że
    zerokurator był stronniczy czy telekulson kłamie? ;)

    > No to mozesz przetesowac.
    > Rozpedz sie, daj ostrzegawczy klakson ... i napisz co bylo dalej :-)

    Wiem co będzie. Dlatego mnie wkurwa prokuratura lecąca w chuja, że on
    nie ma tu nic do roboty.

> [...]
    > ze na przejsciu :-)
    > -jak dasz rade zatrzymac przed miejscem ich stania ... to nawet

    Grupowy kulson już się wypowiedział - ogólnie to wuna lasek była:P

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2020-10-30 16:19:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 12:28, J.F. pisze:

    > Natomiast faktycznie zazwyczaj ruch jest blokowany ... wiec skad on sie
    > tam wzial ?
    > Ale mogl z jakiegos okolicznego podworka.

    No przecież wiadomo skąd
    https://www.google.pl/maps/@52.2093178,21.0185933,3a
    ,55.4y,344.68h,90.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1spxUUCGafXU
    7aiM6HApuWyw!2e0!7i16384!8i8192

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2020-10-30 16:28:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 13:20, J.F. pisze:

    > Z drugiej strony droga raczej nie byla zamknieta, wiec mial prawo jechac.

    Tak średnio - nawet na otwartej drodze jak ktoś ci stoi to nie masz
    prawa przez niego jechać.

> [...]
    >
    > Nie ma na filmie co bylo wczesniej, ale jak zobaczyl przed soba luke w
    > tlumie, to mogl podjechac i nie jego wina, ze mu jakas baba sie cofnela,

    Tak właśnie było...

    > Ale kto zglosil sprawe ? Czy mogl zostac pokrzywdzonym lub oskarzycielem
    > posilkowym?

    Sasina czy tą? Sasina jakaś posłanka z tego co pamiętam, tą zapewne
    policja, bo wątpię czy laska ze szpitala do prokuratury biegła.

    > Wiec czy mial prawo zaskarzac decyzje o umorzeniu ?

    NIe wiem, być może miał. Co nie zmienia tego, że prokuratura leci w
    chuja i nawet się z tym nie kryje. Co oznacza że nie ma już żadnego
    państwa prawa.

    > Albo szukaj tych potraconych na FB ... lub pisz do RPO, poki jeszcze
    > jest :-)

    Śmiej się - zaraz będę miał pisiego RPO jako stronę w sprawie przeciw
    pisej agencji przed pisim sądem. Najzabawniejsze będzie jak mimo
    wszystko wygram - choć coraz mniej w to wierzę - albo wygram jak
    zlikwidują pozwanego - tym razem na serio. Na tym właśnie polega koniec
    państwa prawa, że teoretycznie coś tam jakieś prawo masz, a w praktyce
    wszyscy po drodze są de facto stroną przeciwną w sprawie, więc chuja
    możesz. Pozdrawiam wszystkich co się zastanawiali po chuj komu
    praworządność.

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2020-10-30 16:36:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Wyjdzie i da w pysk. Demonstranci są silni "kupą". Ale jak już jeden,
    > czy drugi musi sam stanąć z kierowcą, to kolegów woła.

    To wtedy kowalski powinien ponieść konsekwencje. Ale - głupia sprawa -
    to nie był kowalski a funkcjonariusz - i to nie kulson, a oczko wyżej -
    ABW. Podobno miał być odporny - no i co teraz - psychotestów tam nie
    robią, czy nieodpornych zatrudniają?

    > Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach? Jak ktoś jest
    > wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć, ma
    > szacunek do przeciwnika, to nie łazi na takie spędy, bo i po co?

    Coś ci się stary za przeproszeniem pojebało. Ludzie chodzą tam
    protestować a nie się napierdalać. Chyba cię kulsonia czapka za bardzo w
    lepetyne uwiera i pała cię swędzi że szukasz fajterów w demonstracji....

    --
    Shrek