  • 1. Data: 2004-03-22 09:32:50
    Temat: WitamMoje pytanie: Jak ZUS egzekwuje
    Od: "Michał" <michalbialy(usunto)@o2.pl>

    Witam
    Jak zus egzekwuje niezapłacone składki
    nie zapłaciłem 3 -składek jaką karę za to nalicza.
    Dziękuję za odpowiedzi
    Michał Biały

  • 2. Data: 2004-03-22 13:45:41
    Temat: Re: WitamMoje pytanie: Jak ZUS egzekwuje
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Jak zus egzekwuje niezapłacone składki
    > nie zapłaciłem 3 -składek jaką karę za to nalicza.

    przyśle wezwanie do zwrotu w ciągu 14 dni - odsetki ustawowe tykają cały
    czas... - taka kara
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 3. Data: 2004-03-22 13:51:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Michał napisał:
    > Jak zus egzekwuje niezapłacone składki
    > nie zapłaciłem 3 -składek jaką karę za to nalicza.
    > Dziękuję za odpowiedzi

    Daje do urzędu skarbowego, "nęka" Cię poborca podatkowy.
    Jeżeli nie ma z czego wynękać to przedawniają się po 5 albo 10 latach ,
    nigdy nie wiedziałem, który artykuł pod to podpada.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info