  • 41. Data: 2014-08-28 11:15:06
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-28 11:02, Kris pisze:
    > Albo zmieni nawyki sprzedawcy.
    > Kilka lat temu jak wprowadziłem się do obecnego domu zacząłem korzystać z usług
    lokalnego sklepiku spożywczego. Kupowałem tam ze względu na pieczywo bo mi akurat od
    nich smnakowało.
    > Lubię też piwo i czasami kupowałem u nich. W sklepie lodówka wypełniona piwem ale
    wyłączona. Włączane były tylko w największe upały i to dopiero rano z otwarciem
    sklepu więc piwo schłodzało się pewnie koło południa.

    Masz chłopie problemy, że o 8 rano zimnego piwa w sklepie dla Ciebie nie
    ma... ;)

    > Pytam kobity czemu nie chłodzi- ona mówi bo się nie opłaca, bo prąd itp. a ludziska
    przyzwyczajeni to kupują i tak. Płatności kartami oczywiście tez nie opłacało jej się
    obsługiwać
    > Jakieś 2-3 lata temu niedaleko od tego sklepu otworzyli Żabke. Tam lodówki działają
    non stop, piwo i inne napoje zawsze prawidłowo schłodzone. No i karta można;)
    > Nie minęło kilka tygodni jak właścicielka tego pierwszego sklepu zmieniła nawyki i
    włączyła lodówkę. Po kolejnych kilku miesiącach terminal do kart się w sklepie
    pojawił;)
    > Tak więc wszelkie antyklienckie postawy opłacają się ale do czasu.

    No i jak Ci idzie płacenie za gumę 200zł w tej żabce?

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2014-08-28 14:14:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 11:15:06 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Masz ch�opie problemy, �e o 8 rano zimnego piwa w sklepie dla Ciebie nie
    > ma... ;)
    Klient nasz Pan. chce, płaci wymaga;) A niekoniecznie o 8 rano zimne piwo. Pieczywo
    kupuje o 6tej a piwo czasami jeszcze i o 12 ciepłe było a czasami wcale lodówki nie
    włączała. A piwo lubię zimne. Ale konkurencja wymogła na kobicie zmianę
    przyzwyczajeń.
    > No i jak Ci idzie p�acenie za gum� 200z� w tej �abce?
    Kartą płace najczęściej.
    Dodam że Żabka czy Biedronka mają ceny typu 1,99zł. I z reguły mają zapas drobnych
    zapewniony. Bardzo sporadycznie się zdarza że kasjerka powie- "mogę być winna
    grosik". Chyba częściej jest "grosik Pan przy okazji dorzuci".
    A i Biedronka się złamała bo od kilku tygodni i karta można i zimne piwo mają;)

  • 43. Data: 2014-08-28 14:18:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-28 14:14, Kris pisze:
> [...]
    grosik". Chyba częściej jest "grosik Pan przy okazji dorzuci".
    > A i Biedronka się złamała bo od kilku tygodni i karta można i zimne piwo mają;)

    Zrób coś, bo jak mnie cytujesz, to krzaczysz polskie litery.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2014-08-28 14:25:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 14:18:08 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Zr�b co�, bo jak mnie cytujesz, to krzaczysz polskie litery.
    To jest zapewne wina błędnych ustawień ę opis to wrzucę.

  • 45. Data: 2014-08-28 14:30:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ?

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2014-08-28 14:32:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 14:25:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To jest zapewne wina błędnych ustawień ę opis to wrzucę.

    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.rec
    .paralotnie/QZ7RkqoNVQ4

    "Większość przypadków gdzie w postach widzimy krzaki to nie problem googla a błędnie
    spreparowana wiadomość przez Thunderbirda.
    Problem pojawia się, gdy ktoś odpisuje na posta zakodowanego iso-8859-2, wtedy
    Thunderbird przekodowuje wiadomość na utf8 jednak nie zmienia kodowania w nagłówku
    wiadomości i tam zostaje Content-Type: charset="iso-8859-2";
    Wtedy google traktuje to jako iso-8859-2 a tak naprawdę jest utf8. I nie ma się co
    googlowi dziwić bo w treści mogą być różne kodowania a wyznacznikiem dla niego są
    ustawienia w nagłówkach.
    A teraz rozwiązanie, czyli co zrobić aby poprawnie ustawiać nagłówki:
    W Thunderbirdzie:
    Edycja->Preferencje->Wyświetlanie->Formatowanie->Czc
    ionki i kolory->Zaawansowane->Zastaw znaków
    zaznaczmy: "Używaj domyślnego zestawu znaków w odpowiedziach zawsze, kiedy to
    możliwe"
    "

  • 47. Data: 2014-08-28 14:33:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 14:30:43 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    "Znajdę opis to wrzucę" miało być;)
    Wrzuciłem niżej spróbuj zmienić jeśli masz thunderbirda

  • 48. Data: 2014-08-28 14:45:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-28 14:32, Kris pisze:

> [...]
    ionki i kolory->Zaawansowane->Zastaw znaków
    > zaznaczmy: "Używaj domyślnego zestawu znaków w odpowiedziach zawsze, kiedy to

    Zacytuj mnie, zobaczymy :)

    ąęćńś

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2014-08-28 14:47:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 14:45:47 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > ąęćńś
    I jak?

  • 50. Data: 2014-08-28 14:50:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>