eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWindows OEM › Windows OEM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Piotr M <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Windows OEM
    Date: Thu, 11 Oct 2007 18:08:29 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <felhpu$gso$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206093227.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1192118910 17304 87.206.93.227 (11 Oct 2007 16:08:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Oct 2007 16:08:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:491232
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam Wszystkich.

    Mam takie zapytanie. Czy po zakupie laptopa z systemem wersji OEM mam
    prawo od serwisu domagać sie płyty instalacyjnej?
    Wcześniej miałem HP z Windowsem XP, po rozmowie telefonicznej z serwisem
    szybko i bezproblemowo przysłali dysk instalacyjny. Teraz zmieniłem
    sprzęt na Toshibę też z system wersji OEM i serwis coś kręci nosem.
    zmieniam HDD i dysk "Nośnik Product Recowery" będzie bezużyteczny.
    Wybieram się teraz osobiście do serwisu i mogę domagać sie płyty
    instalacyjnej? Dziękuję.


    --
    pozdrawiam, Piotr M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1