  • 1. Data: 2010-06-20 14:05:37
    Temat: Wietnamczycy wyludzajacy pieniadze,zle wystawiona fra
    Od: kasia <l...@i...pl>

    Witam.Jakis czas temu zakupilam towar w wietnamskiej (chinskiej lub
    koreanskiej-ciezko stwierdzic) firmie na fakture w Wólce
    Kosowskiej,odbylo sie to przy swiadku, rowniez gotowkowa zaplata za
    towar. Poniewaz dane firmy zostaly zle zapisane na tej fakturze,
    poprosilam o ponowne prawidlowe wystawienie faktury. Ci ow
    "wietnamczycy" zbywali mnie, wydali mi ponownie tym razem zle
    wystawiona fakture, zadalam natychmiastowego poprawienia faktury
    gdyz zalezalo mi na czasie, tamci znow kazali mi czekac, wiec doszlo
    do ostrej wymiany zdan.Po jakims tygodniu przyszla mi znow faktura-ta
    pierwsza z blednymi danymi firmy- listem poleconym,w ktorej ci
    wietnamczycy chca cyt "zaplaty za towar i fakture" nawet nikt pod tym
    zdaniem sie nie podpisal, jednym slowem chca wyludzic ode mnie
    kase,czy zignorowac to niby "wezwanie" czy powinnam sie odpowiednio
    ustosunkowac?

  • 2. Data: 2010-06-20 14:14:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kasia pisze:
> [...]
    > zdaniem sie nie podpisal, jednym slowem chca wyludzic ode mnie
    > kase,czy zignorowac to niby "wezwanie" czy powinnam sie odpowiednio

    Nie musisz się do niczego ustosunkowywać, dopóki sprawa nie trafi do
    sądu. A pierwszą fakturę sama skoryguj poprzez notę korygującą.

    --
    Liwiusz