  • 11. Data: 2008-10-03 18:06:29
    Temat: Re: Wiek a dowód osobisty
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl>

    Użytkownik "castrol" napisał w wiadomości

    > Nie ma znaczenia ile masz lat. DO mozna wyrobic kazdemu obywatelowi.

    O to mi chodziło.
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

  • 12. Data: 2008-10-03 18:17:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol pisze:

    > I czasem brak podpisu :D

    Dorosły też może być analfabetą - przepisy tego nie zabraniają ;->

    Albo mniej zabawny przypadek: paraliż lub amputacja.

  • 13. Data: 2008-10-03 19:22:51
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Dorosły też może być analfabetą - przepisy tego nie zabraniają ;->
    >
    > Albo mniej zabawny przypadek: paraliż lub amputacja.

    Racja. O tym nie pomyslalem - wiec w roznych przypadkach moze byc
    "podpis niemozliwy" :)

    Jacek Kustra

  • 14. Data: 2008-10-03 21:16:41
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > jak dla wyjazdów, to paszport uniwersalniejszy.

    I droższy.

    *piotr'ek*

  • 15. Data: 2008-10-03 21:18:42
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Zaś naukowcy zaczęli kombinować.
    DO wydają od dnia urodzenia z terminem X, podpis niemożliwy jest OK i cała
    jUnia jest dzieciaka. No i DO jest tańszy od paszportu!

    Kombinujcie dalej zasrańcy!!!

    *piotr'ek*

  • 16. Data: 2008-10-03 22:34:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 październik 2008 23:16
    (autor *piotr'ek*
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc623s$57j$1@inews.gazeta.pl>):

    > I droższy.

    Dla dziecków ponoć nie.

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2008-10-04 09:07:53
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > DO wydają od dnia urodzenia z

    Od dnia nadania nr PESEL a to nie jest rownoznaczne z urodzeniem ;)

    Jacek Kustra

  • 18. Data: 2008-10-04 11:10:04
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl>

    > A po co? jak dla wyjazdów, to paszport uniwersalniejszy.

    A jak do pracy?

  • 19. Data: 2008-10-04 11:29:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 październik 2008 13:10
    (autor Ajgor
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc7iuq$omq$1@news.dialog.net.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > A jak do pracy?

    A jak do pracy, to zatrudnianie niemowlaków jest dość rzadko spotykanie,
    nicht wahr?

    --
    Tristan

  • 20. Data: 2008-10-04 20:42:51
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Dla dziecków ponoć nie.

    W sumie nie, bo gratis jest, ale jest uciążliwy do zdobycia dla wielu
    mieszkańców PL bowiem wymaga wizyty (chyba dwóch) obydwu rodziców+dziecka w
    województwie.

    *piotr'ek*