  • Data: 2011-04-18 07:17:32
    Temat: Wezwanie na sprawę a zaplanowany urlop
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czyt jest jakakolwiek legalna możliwość wywinięcia się od terminu sprawy ustalonego
    przed sąd na który jestem wezwany w charakterze świadka?
    Powiedzmy mam opłacone wczasy i co teraz?
    Jak nie pójdę to mogą mnie ukarać a jak pójdę to stracę pewnie jeszcze więcej bo
    koszta wczasów.
    Nie mam zielonego pojęcia w jakiej sprawie bo policja mnie nie wzywała więc nawet nie
    wiem w jakiej sprawie a w wezwaniu nie podają.

    "Świadkowi, który nie może się stawić na wezwanie z powodu choroby, kalectwa lub
    innej nie dającej się pokonać przeszkody, można przesłuchać w miejscu jego pobytu."
    Mają tu na mysli przesłuchanie przed rozprawą domniemam. Do kogo wniosek pisać do
    sadu czy do Policji ?
    Ktoś to przerabiał już? Proszę o wskazówki.