  • 1. Data: 2004-12-05 19:53:45
    Temat: Wezwanie do zaplaty - Korespondencja pomiedzy stronami
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Tak mnie nurtuje...

    Przyjmijmy ze firma X wystawia/wysyla mi kalkulacje oraz
    wezwanie do zaplaty kwoty 4500+500 pln odsetek.
    Firma w pismie, daje mi na to 5 dni.

    Po sprawdzeniu, okazuje sie jednak ze firmie X winien jestem
    1500 pln bez odsetek, bowiem 3000 wplacilem duzo wczesniej
    (na co oczywiscie posiadam dowody).

    Takiej adnotacji jednak nie ma w wezwaniu.

    Poniewaz, czesc kwoty jaka wplacilem, pomniejsza nie tylko sume,
    ktora musze wplacic ale takze doliczone odsetki uwzglednione
    w wezwaniu, chcialbym poprosic firme X o skorygowanie kalkulacji
    oraz przeslanie rzetelnego i prawidlowego zestawienia.

    Czy podejmujac taka akcje (pismo poleconym), mam wszelkie podstawy
    by olac ten 5dniowy termin jaki firma mi wyznacza?

    Biorac oczywiscie pod uwage ze neguje tresc tego wezwania,
    a dokladnie kwote.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2004-12-05 19:57:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    Wpłacasz im to, co wg Ciebie się im należy i wzywasz ich jednocześnie do
    skorygowania obliczeń, najlepiej przesyłając kserokopie wpłaty owych 3.000
    zł. W ten sposób od bezspornej kwoty nie naliczają się już nowe odsetki.
    Jeśli nie uznają Twojego argumentu, to spotkacie się przed sądem.