  • 11. Data: 2006-12-14 22:00:42
    Temat: Re: Weksle in blanco i pracodawca
    Od: "Dominika" <r...@w...pl>

    > Witam grupowiczow,
    > dziekuje za pomoc przy moim poprzednim problemie z urlopami.
    > Mam jeszcze jedno pytanie - nagle, po 10 miesiacach pracy, pracodawca
    > poprosil mnie o podpisanie weksla. Byl to weksel in blanco, razem z
    wekslem
    > byla umowa-deklaracja wekslowa. Nie zastanawiajac sie dlugo, podpisalam
    obie
    > kartki.
    > Wrocilam do domu i zaczelam sie zastanawiac co to w ogole sa te weksle,
    > poczytalam i coraz bardziej jestem przerazona :-(.
> [...]

    Witam po raz drugi.
    Dzis i jutro nasz firmowy prawnik jest na urlopie, bedzie w poniedzialek i
    wtedy, w obecnosci kadrowej, bede z nim rozmawiac. Mysle, ze jest duza
    szansa, zeby naniesc jakies poprawki na ten weksel. Gdyby byla mi dana taka
    mozliwosc, to co powinno sie znalezc na tym wekslu?
    Czy wystarczy, ze na odwrocie napisze, ze weksel ten jest wazny tylko razem
    z deklaracja wekslowa podpisana dn xxx przeze mnie?
    Musi byc cos jeszcze? (np czy przy takim napisie, jakies znaczenie ma to, ze
    weksel jest na zlecenie a nie na rzecz, tak jak jest na stronie Liwiusza o
    wekslach http://www.liwiusz.republika.pl/weksel_umowa.html?)
    Pozdrawiam
    Dom