  • 1. Data: 2009-05-28 07:17:21
    Temat: Wczesniejsza emerytura
    Od: "Anna" <m...@g...pl>

    Mam pytanie,jeśli to możliwe to bardzo proszę o odpowiedź.
    Czy mam jakieś szanse na wcześniejszą emeryturę skoro przepracowałam już ponad
    35 lat ,dodatkowo mam ponad 3 lata przepracowane na gospodarstwie rodziców.
    Nadmieniam,że pracując opiekowałam się przez 10 lat chorą mamą/I grupa
    inwalidztwa/,choroba Alzheimera.
    Mama potrzebowała całodobowej opieki.
    Przez kilka lat miałam w godzinach mojej zawodowej pracy przyznaną opiekunkę z
    OPS.Po pracy na zmianę z mężem i dziećmi sprawowaliśmy opiekę.
    Wiem,że gdybym była zatrudniona w zakładzie opieki nad takimi osobami miałabym
    szanse odejścia.
    W czerwcu skończę 55 lat.Nie zapisałam się do OFE.