  • Data: 2003-04-10 07:55:44
    Temat: Warunkowe umorzenie postępowania karnego
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Zostałem pobity, akt oskarżenia przeciwko 4 sprawcom został wysłany
    przez prokuraturę do sądu. Dostałem wczoraj zawiadomienie z sądu że w dniu
    18 kwietnia odbędzie się posiedzenie w przedmiocie warunkowego umorzenia
    postępowania karnego wobex xxx, yyyyy,z,zz,,,,s,s,,,.O ile wiem to warunkowe
    umorzenie p. k polega na tym że gościowi dają okres próby i musi sie dogadać
    ze mną czy mam racje? I pytanie - zawiadomienie, więc te posiedzenie odbywa
    się bez mnie? To gdzie niby mam się dogadać i jak? Proszę o pomoc. Dzięki.