  • 41. Data: 2004-03-05 14:48:07
    Temat: Re: Warunki licencji - czy zgodne z prawem ?
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    news:c29fo5$p68$1@news.onet.pl...

    > Sęk w tym, że takiego prawa nie ma :)
    > Silverman wydumał sobie go z fusów albo kości.

    A to lobuz. Dawaj mi go tu zaraz ;)

    > No to się zgadzamy :)

    Mowi sie trudno ;)

    WOJSAL

  • 42. Data: 2004-03-05 14:52:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Zdecydowanie przed sądem. Czekam na pozew.

    Poproszę o Twoje dane personalne do pozwu.
    Tutaj, na b...@e...pl albo na gg 5176712

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 43. Data: 2004-03-05 15:23:30
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c2a49r$rlb$1@news.onet.pl...

    > Poproszę o Twoje dane personalne do pozwu.
    > Tutaj, na b...@e...pl albo na gg 5176712

    Chyba dla dresów, a nie do pozwu.

  • 44. Data: 2004-03-05 15:33:31
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c2a49r$rlb$1@news.onet.pl

    > Poproszę o Twoje dane personalne do pozwu.
    > Tutaj, na b...@e...pl albo na gg 5176712
    > Arek

    Tristan, uwazaj na tego wariata, jak tylko mu podasz tel/adres to bedzie
    wydzwanial po nocach, lub nasylal jakichs wynajetych dresiarzy, jak do mnie
    i kilkunastu innych osob. Dodatkowow ludzi z Wroclawia odwiedza czasem w
    miejscach pracy i zada przeprosin.

    PS. Wroclaw - "przepraszamy za buzdygana" ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 45. Data: 2004-03-05 16:01:39
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
    > dresiarzy, jak do mnie i kilkunastu innych osob. Dodatkowow ludzi z
    > Wroclawia odwiedza czasem w miejscach pracy i zada przeprosin.

    jak to szło? ericson t"coś tam" cyk i szybkie oddalenie się? ;-)

    > PS. Wroclaw - "przepraszamy za buzdygana" ;)

    Nie łam się - każde miasto ma kogoś za kogo przeprasza... "Łódź -
    przepraszamy za ich troje", Kraków - za radnych, Warszawa... hmm tu
    chyba za całokształt ;-)
    Pozdro
    Massai

  • 46. Data: 2004-03-05 16:09:33
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    t...@w...pl news:c2a892$s3u$1@inews.gazeta.pl

    > Kraków - za radnych,

    Taa... chcieli (chca ciagle moze nawet?) wprowadzic na siel aby dzien
    swiety swiecic ;-) Dobrze ze w szabat nie zakaza jezdzic winda i uzywac
    komputera/pradu ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 47. Data: 2004-03-05 16:10:33
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    t...@w...pl news:c2a892$s3u$1@inews.gazeta.pl

    > Wroclaw - "przepraszamy za buzdygana" ;)
    >
    > Nie łam się

    A jeszcze wyjasniajac, jestem z Krakowa, ale czasem i u Was sie pojawiam
    (na szczescie nie ma to nic wspolnego z w/w panem ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 48. Data: 2004-03-05 19:14:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 5. marca 2004 16:33 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Rafal 'Raf256' Maj:

> [...]
    > mnie i kilkunastu innych osob. Dodatkowow ludzi z Wroclawia odwiedza
    > czasem w miejscach pracy i zada przeprosin.

    Ale przecież na razie rozmawiamy o pozwie. Zresztą, jak się domyślam,
    jedynie hipotetycznie, w formie rozrywki intelektualnej.

    Arek jest człowiekiem niewątpliwie wykształconym, inteligentnym. Świetnie
    się bawi podpuszczając grupę swoim trollowaniem i obserwując jak się
    niektórzy denerwują czytając jego prowokacje.

    Nie sądzę, żeby fakt posiadania przeze mnie odmiennego zdania było powodem
    do tego, żeby taki człowiek marnował pieniądze na negocjatorów.

    BTW: Już jeden nijaki Lodek do mnie dzwonił grożąc skopaniem ryja. Jakieś te
    ludzie drażliwe się zrobili w Sieci.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 49. Data: 2004-03-05 21:42:41
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rafal 'Raf256' Maj w wiadomości
    <news:Xns94A3A85EB5261raf256com@213.180.128.20> powiedział(a) co
    następuje:

    > PS. Wroclaw - "przepraszamy za buzdygana" ;)

    Ja za Anormalda nie zamierzam nikogo przepraszać. Ich bin ein
    Breslauer... ;-))

    --
    Olgierd
    "Ein hundert Professoren und Deutschland ist verloren", niemieckie

  • 50. Data: 2004-03-06 12:28:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Ale przecież na razie rozmawiamy o pozwie. Zresztą, jak się domyślam,
    > jedynie hipotetycznie, w formie rozrywki intelektualnej.

    Oby pozostało to w sferze rozrywki intelektualnej, a nie stało się
    koniecznością :(

    > Arek jest człowiekiem niewątpliwie wykształconym, inteligentnym. Świetnie
    > się bawi podpuszczając grupę swoim trollowaniem i obserwując jak się
    > niektórzy denerwują czytając jego prowokacje.

    Nigdy nie trollowałem ani nie robiłem prowokacji bo jest to oszukiwaniem
    ludzi, z którymi się dyskutuje. A ja dyskusje prowadzę uczciwie,
    przedstawiając swoje poglądy i przekonania, a nie wydumane .
    Takie Twoje wypowiedzi są dla mnie obraźliwe bądź więc łaskaw wycofać
    się z nich i przeprosić inaczej sprawa pozwu stanie się kwestią nie
    cierpiącą zwłoki :(

    > Nie sądzę, żeby fakt posiadania przeze mnie odmiennego zdania było powodem
    > do tego, żeby taki człowiek marnował pieniądze na negocjatorów.

    To, że masz odmienne zdanie na temat tego czy Microsoft udziela licencji
    czy jednak sprzedaje egzemplarze oprogramowania powinno skutkować
    podaniem argumentów za Twoim zdaniem, a nie plugawą próbą dyskredacji
    kogoś kto uważa inaczej.
    Bo jak dotychczas nie zobaczyłem Twoich argumentów popierających Twoje
    zdanie za to zobaczyłem opluwanie mnie i wciskanie ludziom, że jestem
    trolem, a zdanie, które prezentuję jest moją prowokacją. Żałosne! :(

    Powtórzę więc jeszcze raz - jest już KONKRETNY i JEDNOZNACZNY wyrok
    POLSKIEGO SĄDU dotyczący tego co jest UDZIELENIEM LICENCJI a co jest
    SPRZEDAŻĄ EGZEPLARZY PROGRAMU. Dopóki taki wyrok był tylko niemieckiego
    sądu to niektórzy mogli sobie jechać, że Niemcy to nie Polska.
    Teraz jest już także wyrok polskiego sądu.

    I jasno z tego wyroku widać, że Microsoft *OSZUKUJE* klientów wmawiając
    im, że udziela im licencji anie sprzedaje egzemplarze programów.
    Jest to oszustwo na horrendalną skalę i mam nadzieję, że Microsoft w
    odpowiedni sposób zostanie zmuszony do naprawy wyrządzonych przez siebie
    szkód.

    Oczekuję na Twoje przeprosiny za tą nędzną próbę dyskredytacji
    ewentualnie na Twoje dane w celu złożenia pozwu do sądu.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek