  • 11. Data: 2005-11-05 12:27:09
    Temat: Re: [WKU] wojsko a wyjazd za granic
    Od: "ewwwe" <f...@n...pl>

    > A skąd pewność że taki numer przejdzie?
    > Jakieś doświadczenia?
    > Jakaś podstawa prawna?
    >
    > --
    Sprawdzone, nie przeze mnie osobiscie, ale sprawdzone :-). Wojsko nie ma
    prawa Ci w zaden sposob ograniczac swobody przemieszczania - wyjatkiem jest
    sytuacja nadzwyczajna (wojna itp) i jesli dostales juz "bilet", . Jestes
    wolnym obywatelem, masz prawo opuszczac granice kraju, masz prawo mieszkac
    za granica. Ten manewr jest naprawde bezpieczny tylko jesli rzeczywiscie
    mieszkasz za granica i w Polsce bywasz krotko. W swietle prawa -
    przyjezdzajac do Polski po 48 godzinach musisz sie zameldowac i wtedy
    istnieje ryzyko, ze wojsko dostanie cynk, ze jestes w pl. Jednak faktycznie
    nikt tego nie przestrzega - ciezkie do sprawdzenia. Podstawa prawna -
    poszukaj w archiwum grupy - jakies 3 mies wczesniej. O ile pamietam:
    konstytucja, ustawa o obronnosci (chyba tak sie to nazywalo ;), poza tym
    wpis masz tez w ksiazeczce wojskowej.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-11-07 12:30:23
    Od: Logan <e...@w...o2.pl>

    Sat, 5 Nov 2005 13:27:09 +0100, na pl.soc.prawo, ewwwe napisal(a):

    [cut]

    Bardzo dziękuję :)

    --
    || Logan || 3507735 ||
    może nie jestem doskonały

  • 13. Data: 2005-11-07 13:24:04
    Od: "ewwwe" <f...@n...pl>

    > Bardzo dziękuję :)

    No problemo :-)
    PS. Czy to ten stary Logan? ;)

  • 14. Data: 2005-11-07 17:57:43
    Od: Logan <e...@w...o2.pl>

    Mon, 7 Nov 2005 14:24:04 +0100, na pl.soc.prawo, ewwwe napisal(a):

    > No problemo :-)

    ale nie omieszkam się jeszcze zapytać u źródła, chyba od ręki mnie nie
    zwerbują ;)

    > PS. Czy to ten stary Logan? ;)

    od trzech lat nie widziałem innego w usenecie :)