  • 11. Data: 2008-12-15 16:59:18
    Temat: Re: WKU - potrzebuję porady
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    witek wrote:
    > Jak byłeś w WKU masz katergorię i dostałaś kartę powowłania tylko
    > potem dałeś nogę i nigdy sie nie stawiłeś to na dzień dzisiejszy
    > jesteś już rezerwistą

    Nie dostałem żadnej karty a tylko na temat tych ( czyli zdecydowanej
    mniejszości ) były jakiekolwiek publiczne deklaracje.

  • 12. Data: 2008-12-15 17:01:01
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    SQLwysyn wrote:

    > Klich kilka dni temu oglosil amnestie dla uchylajacych sie od poboru.

    Co znaczy amnestię ?
    Co znaczy dla uchylających się od poboru ?

    Bo ten medialne deklaracje dotyczyły przecież tylko tych co w ostatniej
    turze _odebrali_ karty powołania i je wyrzucili.
    Dla całej reszty migających się od woja prawdopodobnie absolutnie nic się
    nie zmieniło a przynajmniej nie słyszałem.

  • 13. Data: 2008-12-15 19:01:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MOK wrote:

    > Nie dostałem żadnej karty a tylko na temat tych ( czyli zdecydowanej
    > mniejszości ) były jakiekolwiek publiczne deklaracje.

    no to siedź i czekaj dalej.
    do wojska cie teraz nie wezma bo nie maja juz gdzie, ale swoje mozesz
    odsiedziec.

  • 14. Data: 2008-12-16 11:10:39
    Od: fabian <f...@n...adresu.pl>

    MOK wrote:

> [...]
    > Dla całej reszty migających się od woja prawdopodobnie absolutnie nic
    > się nie zmieniło a przynajmniej nie słyszałem.

    12,Klich__karty_powolania_dla_tych__ktorzy_sie_nie_s
    tawili_.html
    napisano:

    "Ci wszyscy, którzy stawali do poboru, ale nie zgłosili się później po
    odbiór kart powołania, będą przenoszeni do rezerwy automatycznie bez
    konieczności stawania przed komisją kwalifikacyjną" - dodał [Bogdan Klich].

    Ja jestem niby w takiej sytuacji ... do końca nie wiem bo poleconych nie
    odbierałem ...

    Fabian

  • 15. Data: 2008-12-16 17:20:40
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    fabian wrote:

> [...]
    > odbiór kart powołania, będą przenoszeni do rezerwy automatycznie bez
    > konieczności stawania przed komisją kwalifikacyjną" - dodał [Bogdan

    Czy ja dobrze rozumiem :
    tych co mieli wziąć ( "stawali do poboru" ), przenieśli do rezerwy a
    pozostałych ( tych co nie stawali do poboru, tylko np. nie odbierali poczty
    od WKU po komisji ) nie przenoszą do rezerwy ?
    Tak to wygląda ?

  • 16. Data: 2008-12-16 17:21:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MOK wrote:

> [...]
    > pozostałych ( tych co nie stawali do poboru, tylko np. nie odbierali
    > poczty od WKU po komisji ) nie przenoszą do rezerwy ?

    ci co sie stawili do poboru, dostali karte powołania mieli pojechać do
    jednostki ale narobili w gacie i do tej jednostki nie pojechali to maja
    karty powołania anulowane.

    Cała reszta stoi i czeka.

  • 17. Data: 2008-12-16 17:27:57
    Od: "MOK" <m...@g...com>

    witek wrote:

    > ci co sie stawili do poboru, dostali karte powołania mieli pojechać
    > do jednostki ale narobili w gacie i do tej jednostki nie pojechali to
    > maja karty powołania anulowane.
    >
    > Cała reszta stoi i czeka.

    Czyli dobrze rozumiem :(
    To stoję i czekam.