  • Data: 2007-01-28 17:43:26
    Temat: WKU i rocznik '76
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam..

    Mam pytanko - jestem z rocznika 1976, studia niestety nie skonczone i dawno
    przerwane - kiedyś chcieli mnie wziąć jak dostali kwit z uczelni o
    skresleniu z listy (okolo 2000r) ale jak się dowiedzieli że jestem żonaty i
    mam dziecko to zarządali tylko aktu małżeństwa i odpisu aktu urodzenia
    dziecka - w wku miłe panie stwierdziły że to na tyle mojej przygody z
    wojskiem ;-) ale nic nie dostałem na piśmie ani nie wbili do książeczki
    wojskowej - do tej pory jest spokój. Z tego co wiem to łapę się jeszcze na
    "starą" ustawę o wieku 28 lat i rezerwie.. Tak czytam tu sporo postów w
    temacie WKU i mam pytanie czy faktycznie tak jest czy jeszcze czasem mogą
    sobie o mnie przypomnieć ;-)

    Pozdrawiam
    Art