  • 61. Data: 2003-03-25 14:44:41
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b5pila$ltk$...@a...news.tpi.pl...
    . Naprawdę będziesz
    > sie zastanawial czy ma miseczkę B czy C czy tez po prostu szybko ją
    zbadasz
    > bo chcialbys juz isc do domu w poczuciu dobrze spelnionego obowiazku?
    :-)))

    Haniu z tym to nie wiadomo :-) jak jest jurny to jak górnik :-) nie zje ,
    nie prześpis się ale :-) :P

    Sandra

  • 62. Data: 2003-03-25 15:20:41
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał
    w wiadomości news:b5pa7a$rhd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > chce.
    >
    > No wlasnie - a skad przekonanie ze lekarze z WKU przekraczaja swoje
    > kompetencje?

    PISALEM WCZESNIEJ - POCZYTAJ SOBIE

  • 63. Data: 2003-03-25 15:20:46
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Boze, usiadz wygodnie bo pewnie Cie zszokuje wiadomosc ze malo ze mialam
    > badane piersi przez lekarza-mezczyzne to na dodatek ze 3 razy w zyciu RtG
    > klatki piersiowej tez robił mi męzczyzna!!! Skandal!!! O lekarzu ginekolgu
    > juz nie będę wspominać bo mógłbyś tego nie przezyć. Wiem, ze jestem
    > bezwstydnicą :-))

    ALE SAMA DO NIEGO POLAZLAS, A NIE ZGARNELI CIE Z ULICY

  • 64. Data: 2003-03-25 15:20:47
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Jak sie okazalo w poscie ponizej, to nie jest az tak prozno. Sa przepisy
    > dotyczace badan komisyjnych.

    I O TO MI OD SAMEGO POCZATKU CHODZILO. KONKRETNA SYTUACJA- KONKRETNE
    PYTANIE - KONKRETNA ODPOWIEDZ: TAK LUB NIE. A NIE JAKIES NAPIER***LANIE SIE
    BEZ SENSU.

  • 65. Data: 2003-03-25 15:20:48
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Paragraf znalezc trudno, a jaja robic latwo. Jeszcze latwiej powiedziec tu
    > cos bez jakiegokolwiek podparcia w obowiazujacych przepisach.
    > Stad tak mierny poziom tego forum. Wrecz zalosny porownujac np. z
    > pl.hum.tlumaczenia, gdzie ludzie najpierw sie zastanowia, zanim bzdure
    > napisza.
    >
    > pozdr
    > Przemek
    POPIERAM!
    TRZEBA WIEDZIEC CO SIE PISZE A NIE PISAC CO SIE WIE

  • 66. Data: 2003-03-25 15:20:49
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > moją mobilnosc i fakt, ze np w dniu spodziewanego terminu porodu [bo
    dzidzia
    > jest spózniona juz o pare dni] wsiadlam w srodek komunikacji
    miedzymiastowej
    > i wyruszylam do miasta oddalonego o 80 km od mego szpitala, tez nie ma dla
    > mnie znaczenia dokladne miejsce narodzin mego maluszka. Jasne, ze
    wolalabym
    > aby to byl szpital - nawet izba przyjec ale nawet gdybym urodzila w
    pociagu
    > PKP relacji Krakow-Katowice to jedyne znaczenie mialoby aby moja dzidzia

    A GDYBY TEN TWOJ POROD MIAL BYC FILMOWANY I PUSZCZANY W TVN W PRZERWACH
    RELACJI Z DOMU MICHALA WISNIEWSKIEGO? :-) PROTESTOWALABYS? ODPOWIESZ: TO NIE
    TO SAMO! A WLASNIE PONIEKAD TO TO SAMO.

  • 67. Data: 2003-03-25 15:20:50
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > jaka bezwstydnico :-) ??? wiesz jak ja sie wstydze
    >
    > Jak juz nizej napisalam wybieram sie na porodówke lada
    >
    > głebiej zbadam temat ile mogłybyśmy zgarnac :-)))
    >
    > Sandra
    BEZ KOMENTARZA - DRUGA MADRA...

  • 68. Data: 2003-03-25 15:20:53
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > mego pobytu w szpitalu a wynajmę Cie i wspólnie puscimy z torbami tego
    > lekarza i caly szpital za moje straty moralne i ponizenie:-)) Idziesz na

    NIE WIDZISZ ROZNICY? NAPRAWDE?? JUZ PISALEM O TEJ SYTUACJI... NIE CHCE MI
    SIE DRUGI RAZ...
    CELOWO BEZ USMIESZKOW

  • 69. Data: 2003-03-25 15:20:54
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Spoko spoko. Nie przechodzilam przez komisje poborowa to nie wiem jak to
    > wyglada ale caly czas zdaje mi sie, ze tu problemem wyjsciowym nie jest
    > ilosc a plec lekarzy. Nie wiem czy owej pielegniareczce byloby bardziej
    > komfortowo gdyby owa trójca lekarska [odejmijmy juz litosciwie owe osoby
    > postronne] badala ją za parawanem - IMO nie widze tu specjalnej roznicy bo
    > czy za parawanem czy przed nim lekarz musi dotknac i to dosc intensywnie
    > piersi badanej pacjentki.

    NIE PRZECHODZILAS TAKIEGO BADANIA TO SIE NIE WYMADRZAJ!
    W INNEJ KOMISJI INNI LEKARZE [SIC!] LEKARZE!! KAZALI SIE ROZEBRAC DO
    BIUSTONOSZA I SPRAWDZILO KREGOSLUP - PROSTY/KRZYWY, DO TEGO BADANIE WZROKU -
    TYLE!

    A TA KONKRETNA KOMISJA KAZALA BIUSTONOSZ ZDJAC, A POTEM BADALA PIERSI [CZYT:
    OBMACYWALA]
    ROZUMIESZ KOBIETO!??!

  • 70. Data: 2003-03-25 15:20:56
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Widzę, ze z wyobraznią u Ciebie nie bardzo - sprobuj jednak sobie
    wyobrazic
    > ze jestes owym lekarzem i wlasnie wchodzi Ci 30 pacjentka. Naprawdę
    będziesz
    > sie zastanawial czy ma miseczkę B czy C czy tez po prostu szybko ją
    zbadasz
    > bo chcialbys juz isc do domu w poczuciu dobrze spelnionego obowiazku?
    :-)))

    NO TO SPROBUJ SOBIE TY - O SZCZYCIE WYOBRAZNI - WYOBRAZIC GRUPE WOJSKOWYCH
    LEKARZY MAJACYCH 11 MIESIECY W ROKU DO CZYNIENIA Z ZOLNIERZAMI (FACETAMI) I
    NAGLE STAWKA MEDYKOW!!!!!!!!!!! SAME MLODE KOBITKI!!!!!!!!!!! CYCKI!!!!!!!
    MALO ZE POOGLADAC TO JESZCZE POMACAC!!!!!!!
    I PO RAZ KOLEJNY PODKRESLAM ZE O TAKIE BADANIE MI CHODZILO!!!!