  • Data: 2002-04-28 17:34:08
    Temat: W takim razie co jest grane???
    Od: "Luckydar" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3ccbba5f.2256109@news.onet.pl...

    > Wszystko zostało juz raz wyjasnione ! Po co znów zasmiecasz grupe ?

    Heh... Najmocniej przepraszam, jezeli kogos tym urazilem lub zdenerwowalem.
    Gdybym wiedzial, to bym nie pytal... Jednak to "dziecko" NIE MA DOWODU, a w
    dodatku nie posiada dostepu do tych dokumentow, w ktorych zreszta jest tak
    namieszane, ze nic nie wiadomo.

    > Osoba pelnoletnia nie potrzebuje niczyjej zgody (w tym takze
    > rodzicow), by otrzymac dowod lub paszport.

    To w takim razie co? Rodzinka naklamala temu doroslemu dziecku, ktore w tym
    momencie lamie prawo, nie posiadajac dokumentu tozsamosci??? Ja naprawde
    tego nie rozumiem i dlatego prosze o pomoc.

    Pozdrawiam: Luckydar