  • 1. Data: 2007-10-18 18:08:32
    Temat: Vat z EU a koszty DG
    Od: "Aga" <u...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Bedac w delegacji jestem zmuszona zakupic czesc do samochodu sluzbowego -
    mam na to fakture Vat. Nie chce starac sie o odzyskanie podatku z zagranicy
    (jestem zarejestrowanym vatowcem ale w przypadku zagranicy jest to sporo
    zachodu), czy moge zaliczyc do kosztow uzyskania przychodu fakture z vat?
    Dziekuje
    Aga

  • 2. Data: 2007-10-19 05:38:16
    Temat: Re: Vat z EU a koszty DG