eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUżytkowanie budynku mieszkalnego bez zgłoszenie do użytkowania › Użytkowanie budynku mieszkalnego bez zgłoszenie do użytkowania
  • Data: 2005-05-05 20:53:09
    Temat: Użytkowanie budynku mieszkalnego bez zgłoszenie do użytkowania
    Od: Piotr Radosz <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie jw. Właśnie się spotkałem z opinią prawnika, że w przypadku
    "prywatnej" osoby i takiego domu nie ma na to paragrafu. Sprawa podobno
    dotyczy tylko budynków użyteczności publicznej - chociaz to już jest
    decyzja o zgodzie na użtkowanie. Ja do tej pory interpretowałem że dotyczy
    to też domków jednorodzinnych włacznie. Co wy na to?