  • 41. Data: 2013-08-22 15:09:06
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNFVXeFdVRlk9Pz09P1VURi04P0I/YkhCWVZXeGE=?==?UTF-8?B?YzAxR1VYZFZWRlpTVFZWR05WWnROVk5oVmtrOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.08.2013 14:44, Deflegmator pisze:

    > Pytać to nie wstyd. Nawet głupio. :)

    A odpowiadać wstyd? Pytałeś, to wyjaśniłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 42. Data: 2013-08-22 15:10:13
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF5Vm5SaVI=?==?UTF-8?B?MncwVTIxMGJsZHRNWE5sVjBwWllUSmthbE09Pz09P1VURi04P0I/Ulc4eVYyeG8=?==?UTF-8?B?ZGxveVNYcFVibHBhWXpGT1lWTlZhSFphTVUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.08.2013 14:35, Liwiusz pisze:

    > I jak prowadzenie działalności u siostry pomoże przedsiębiorcy w
    > niezabieraniu przez komornika sprzętu, który ma u rodziców?

    No ale wtedy sprzęt będzie miał ,,w biurze'' u siostry.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2013-08-22 15:12:57
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNVZtNVNhVkk9Pz09P1VURi04P0I/TW5jd1ZUSXg=?==?UTF-8?B?TUdKc1pIUk5XRTVzVmpCd1dsbFVTbXRoYkUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.08.2013 14:42, Deflegmator pisze:
    > To koleżanka. I musiałaby rozwód ze mną wziąć. ;D

    * Ożeniłeś się z koleżanką?

    * Małżeństwo wyklucza korzystanie z obcych doradców? ,,I ślubuję ci, że
    nie doradzę się u nikogo innego aż do rozwodu''?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 44. Data: 2013-08-22 15:13:24
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?emlixJkgZmlybXkgcHJ6ZXogb3NvYsSZIHogSUkgZ3J1cHkgcG9kYXRrb3dlag==?=
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-08-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Rejestruje się tam, gdzie się mieszka.

    W przypadku 1-os DG podaje się m.in. główny adres prowadzenia DG.
    Nie musi być on tożsamy z adresem zamieszkania.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2013-08-22 15:43:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-22 14:56, m pisze:

    > No zaraz, czy przypadkiem osoba prowadząca działalność gospodarczą nie
    > jest pełnoletnim mieszkańcem mieszkania w którym ma zarejestrowaną
    > działalność gospodarczą?

    Jest. I osoba nieprowadząca DG też jest.

    Ale już spółka z o.o. (też firma) nie odpowiada za czynsz.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2013-08-22 15:44:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No ale wtedy sprzęt będzie miał ,,w biurze'' u siostry.

    No to może go mieć bez akrobacji z rejestracją.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2013-08-22 15:47:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2013-08-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W przypadku 1-os DG podaje się m.in. główny adres prowadzenia DG.
    > Nie musi być on tożsamy z adresem zamieszkania.

    To prawda, pisałem o tym. O ile jednak adresy prowadzenia DG są
    opcjonalne, to adres zamieszkania jest obowiązkowy, zakłada się bowiem,
    że każdy przedsiębiorca gdzieś mieszka.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2013-08-22 15:51:06
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNFVXeFdVRlk9Pz09P1VURi04P0I/YkhCWVZXeGE=?==?UTF-8?B?YzAxR1VYZFZWRlpTVFZWR05GVlhlRmRWUmxrOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A odpowiadać wstyd? Pytałeś, to wyjaśniłem

    Nie o to pytałem, na co odpowiedziałeś. Bo ja wiem, że spotkania z
    kontrahentem nie robi się w sypialni przed telewizorem - aż takim
    idiotą nie jestem. :> Więc mogłeś sobie oszczędzić ironizowania.
    Nie wiedziałem tylko, że adres, na który firma jest zarejestrowana
    niekoniecznie tożsamy jest z miejcem, gdzie masz np. biuro. Trochę
    inaczej sobie to wyobrażałem - myślałem, że skoro prowadzisz
    interesy np. w Warszawie, to tam możesz firmę na adres jej siedziby
    zarejestrować i rozliczać się tam z podatków, mimo, że mieszkasz
    gdzie indziej - np. w Lublinie. Teraz wiem, że moje wyobrażenie
    było, oględnie mówiąc, nienajmądrzejsze. :)

    --
    Deflegmator

  • 49. Data: 2013-08-22 15:54:35
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > * Ożeniłeś się z koleżanką?

    Zazwyczaj tak bywa. Ty się ożeniłeś z kolegą? :)

    --
    Deflegmator

  • 50. Data: 2013-08-22 15:58:51
    Temat: Re: Użyczenie częścimieszkania ne=?UTF-8?Q?sied=3D=3FUTF=2D8=3FB=3FemlixJkgZmlybXkgcHJ6ZXogb3NvYsSZIHogSU?==?UTF-8?Q?kgZ3J1cHkgcG9kYXRrb3dlag=3D=3D=3F=3D?=
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > On 2013-08-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W przypadku 1-os DG podaje się m.in. główny adres prowadzenia DG.
    > Nie musi być on tożsamy z adresem zamieszkania.

    Ok, a jak to wygląda wtedy od strony podatkowej? W koszta wliczamy
    utrzymanie użyczonej części lokalu pod adresem prowadzenia DG?

    --
    Deflegmator