  • 61. Data: 2019-10-23 13:06:55
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Oct 2019 19:31:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No i wracamy do sedna - pozbawienia prawa wyborczego.

    Czy masz jakieś objawy chorobowe - potliwość, duszności, kłopoty z
    krążeniem itp. - kiedy akurat jesteś bez broni?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 62. Data: 2019-10-23 18:13:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 23.10.2019 o 13:06, Olin pisze:

    > Czy masz jakieś objawy chorobowe - potliwość, duszności, kłopoty z
    > krążeniem itp. - kiedy akurat jesteś bez broni?

    Ciekawe, czy na basen też chodzi z klamką.

    MJ

  • 63. Data: 2019-10-23 22:13:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 00:29, ąćęłńóśźż pisze:

    > Nie ma problemu.
    > Np. jeden na województwo.

    O ile wszyscy uzbrojeni będą tam mogli głosować. Ale powiedzmy jeden na
    powiat by sprawę załatwił moim zdaniem. Albo zaprzestanie robienia
    głupich i nierealizowalnych przepisów.

    --
    Robert Tomasik

  • 64. Data: 2019-10-23 22:16:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No to po kawałku, od ostatniego zdania może: po co tę broń masz tam
    > przynosić?

    Skoro ktoś mu dał broń do ochrony osobistej, to zapewne z jakiegoś
    powodu. A jakoś tam dojść musi. Taki policjant - przykładowo - jeśli ma
    ponad 3 lata służby, to broń powinien mieć cały czas przy sobie. Musi
    raport pisać do przełożonego, żeby pozwolił na nieprzechowywanie jej w
    domu. Ale masa ludzi ma broń, bowiem są zagrożone ponadprzeciętnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 65. Data: 2019-10-23 22:17:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 09:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nikt nie zabrania wyborcy posiadać certyfikowanej kasety w bagażniku.
    >

    > -----

    NIkt, ale nie można tam broni pozostawić. Poczytaj przepisy, jeśli już
    próbujesz merytorycznie zająć stanowisko. Szafa z certyfikatem S1 w
    miejscu wskazanym w decyzji o pozwoleniu.

    --
    Robert Tomasik

  • 66. Data: 2019-10-23 22:18:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czy masz jakieś objawy chorobowe - potliwość, duszności, kłopoty z
    > krążeniem itp. - kiedy akurat jesteś bez broni?

    Nie mam również sraczki, tylko nie rozumiem, co to ma do rzeczy.

    --
    Robert Tomasik

  • 67. Data: 2019-10-23 22:19:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Taki policjant - przykładowo - jeśli ma
    > ponad 3 lata służby, to broń powinien mieć cały czas przy sobie.

    ale żeś siknął, kulson zwykle zdaje na dyżurce, po co nosić z sobą gnata
    na własne podwórko ?:)

  • 68. Data: 2019-10-23 22:42:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 22:19, u2 pisze:

    > ale żeś siknął, kulson zwykle zdaje na dyżurce, po co nosić z sobą gnata
    > na własne podwórko ?:)

    Co do kulsona się nie wypowiadam. Może i na dyżurce jakiejś zdaje -
    gdziekolwiek to jest. Natomiast co do policjanta, to nie masz racji.
    Zajrzyj do ustawy.

    --
    Robert Tomasik

  • 69. Data: 2019-10-23 22:45:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Zajrzyj do ustawy.

    jakiej ?:)

  • 70. Data: 2019-10-23 22:51:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 22:45, u2 pisze:
    > jakiej ?:)
    Skoroś z cytatu wyciął o co pytasz, to trudno powiedzieć. Nie znam
    ustawy o kulsonach. Gdyby Cię zainteresował sposób przechowywania broni
    przez policjantów, to szukaj w ustawie - pomyślmy, gdzie by to mogło
    być, aaaaaaaaaaaaaaaa :-) - pewnie w Ustawie o Policji.

    --
    Robert Tomasik