  • 21. Data: 2019-10-20 21:46:34
    Temat: Re: Uzbrojony członek komisji wyborczej
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia kto i po co to wymyślił. Ale jeśli ma być, to
    > powinien być depozyt broni przed wejściem, bo nie widzę powodu do
    > pozbawiania kogokolwiek prawa do głosowania tylko z tego powodu, że nosi
    > broń.

    A ja nie widzę żadnego powodu do istnienia grupy ludzi, którzy wszędzie
    chodzą uzbrojeni.

    MJ

  • 22. Data: 2019-10-20 21:50:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 21:46, Michal Jankowski pisze:

    > A ja nie widzę żadnego powodu do istnienia grupy ludzi, którzy wszędzie
    > chodzą uzbrojeni.

    jak uzbrojeni to oznacza, że się boją, nie potrzeba nam tchórzy:)))))))))

  • 23. Data: 2019-10-20 22:10:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja bym widział, gdyby nie to, że ta grupa stanowczo protestuje przeciwko temu, żeby
    ktokolwiek inny był uzbrojony.

    -----

  • 24. Data: 2019-10-21 01:03:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-10-20, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > powinien być depozyt broni przed wejściem, bo nie widzę powodu do
    > pozbawiania kogokolwiek prawa do głosowania tylko z tego powodu, że nosi

    To nie jest pozbawienie prawa do głosu a pozbawienie prawa posiadania
    broni w obrębie lokalu. Stąd też wydaje się istotne jaki jest tego
    powód, i jaki jest powód posiadania broni. Ktoś może mieć np. kaprys
    przyjścia na wybory przebranym za 1:1 model Dużego Fiata i nie można
    argumentowac, że przez brak odpowiedniego wejścia pozbawia się go prawa
    do głosowania.

    Nb. czy osobom niewidomym przysługuje pełnomocnik z urzędu?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2019-10-21 01:41:29
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Nie może, bo stanowi to przestępstwo.

    Przepraszam, a z jakiego artykułu to przestępstwo?

    Oczywiście zakładamy, że ów ochroniarz też ma pozwolenie na broń.

    A rusznikarzowi nie można oddać broni do naprawy?

    --

    P.

  • 26. Data: 2019-10-21 01:48:02
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Nb. czy osobom niewidomym przysługuje pełnomocnik z urzędu?

    Chodzi Ci o wybory? Nie. Komisje dysponują nakładkami brailowskimi na
    karty do głosowania; poza tym osobie niepełnosprawnej (a taką jest osoba
    niewidoma) może pomagać w głosowaniu inna osoba.

    --

    P.

  • 27. Data: 2019-10-21 14:45:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 16:06:01 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Co ma zrobić posiadacz broni, gdy chce wejść?

    Jest jakiś przepis nakazujący posiadaczom broni wszędzie z nią chodzić?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2019-10-21 14:54:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Jest jakiś przepis nakazujący posiadaczom broni wszędzie z nią
    >chodzić?

    No ale jesli czuje sie zagrozony, i policja to potwierdza, skoro
    wydala zezwolenie na bron do obrony,
    to zmuszanie do wychodzenia na wybory bezbronnym ... takie dziwne.

    Szczegolnie, ze tam wszyscy bezbronni i gangsterzy moga miec uzywanie.

    A z drugiej strony ... wariaci to moze lepiej niech nie glosuja :-)

    Tylko czy aby na pewno wariat ...

    J.

  • 29. Data: 2019-10-21 15:20:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Oct 2019 14:54:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > No ale jesli czuje sie zagrozony, i policja to potwierdza, skoro
    > wydala zezwolenie na bron do obrony,
    > to zmuszanie do wychodzenia na wybory bezbronnym ... takie dziwne.

    Przy okazji przypomniała mi się znajoma, kompletnie zaskoczona, że na Babią
    Górę nie może iść ze psem (park narodowy). Zupełnie nie przyszło jej do
    głowy, żeby takie rzeczy sprawdzić przed wyjazdem. Używała między innymi
    argumentu "to co ja mam z nim zrobić?".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2019-10-21 15:38:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >do
    >głowy, żeby takie rzeczy sprawdzić przed wyjazdem. Używała między

    Zalezy gdzie kto mieszka.
    W Karkonoszach pies nikomu nie przeszkadza, a w Bieszczadach tak ?

    A sprawdzic ... widzisz ile tych Dziennikow Ustaw - czy na Babia Gore
    wolno z pistoletem ?
    A w trampkach ? A zabrac dziecko sasiadow ? :-P

    J.