  • Data: 2006-03-05 18:37:20
    Temat: Uzasadnienie w pozwie o rozwod - prosze o pomoc
    Od: Kuba_Skce <k...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jestem w trakcie pisania pozwu o rozwod z orzeczeniem o winie.
    W zwiazku z tym mam kilka pytan odnosnie uzasadnienia.
    1. W jakiej formie ma zostac napisany? Czy wystarczy w punktach wypisac
    argumenty, czy raczej opisac dokladnie wszystkie powody?
    2. czy wielokrotna defraudacja sluzbowych pieniedzy, ktore nie sa nasza
    wlasnoscia moze byc argumentem w pozwie?
    3. Podobnie sprawa ma sie z domowym budzetem, gdzie pieniadze ktore byly
    przeznaczone na oplaty byly wydawane na potrzebny ujmijmy "inne" co
    spowodowalo zadluzenie mieszkania.
    Pytan mam wiele, ale nie sa one raczej do opisania na forum.
    Czy moze ktos mi pomoc w napisaniu uzasadnienia?

    Pozdrawiam
    Kuba