  • 21. Data: 2014-05-22 14:29:49
    Temat: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Na kradzież wpływu nie masz z reguły a na skorzystanie z darmowego
    > doładowania masz 100%wpływ- albo warunki Tobie odpowiadają i
    > korzystasz albo nie.

    Powtórze:
    - przestań psuć kodowanie psujo!
    - masz wpływ - mogłes opanowac sztuki walki.

    A jak kupisz w sklepie masło, a po otwarciu okaze sie ze to piasek z klejem
    (co było napisane małym druczkiem na opakowaniu) to oczywiscie ówniez Twoja
    wina, bo przecież wiadomo, ze w kazdej sytuacji zawsze trzeba czytac
    dokładnie kazde opakowanie od A do Z!

    Nie popadajmy w paranoje!

  • 22. Data: 2014-05-22 14:54:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 14:29:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > A jak kupisz w sklepie mas�o, a po otwarciu okaze sie ze to piasek z klejem
    > (co by�o napisane ma�ym druczkiem na opakowaniu) to oczywiscie �wniez >Twoja
    wina, bo przecieďż˝ wiadomo, ze w kazdej sytuacji zawsze trzeba czytac
    Dokładnie tak. Popatrz zresztą na półkach ile masz produktów na których jest napisane
    "masło". I zawsze szukam tak żeby kupić masło a nie cos masłopodobnego.
    Gdybym kupił klej z piaskiem czy jak tam napisałeś to kupiłbym raz drugi raz nie
    kupił i w końcu producent kleju z piaskiem w opakowaniu od masła wylatuje z rynku. I
    tak to ma działać.
    Ludzie powinni być świadomi. Jeśli ktoś kupi "darmowe doładowanie" myśląc ze nic nie
    płacąc uzyska 25zł więcej na swoim koncie w tel. top jego naiwność i tyle.
    Ty byś pewnie chciał żeby jakieś wyspecjalizowane komórki Państwa sprawdzały za
    Ciebie np. oferty na allegro żebyś przypadkiem nie kupił od gościa co ma same
    negatywy. A jak kupisz to winny: system, allegro, Państwo itp. ale nie Ty

  • 23. Data: 2014-05-22 15:01:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 14:17:19 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Ja nie chcia�bym �eby ludzie Twojego pokroju uczyli moje dzieci.
    Wolałbyś pewnie aby Twoje dzieci były uczone że Państwo czy inne organizacje będą o
    nich dbały, pilnowało żeby nie zawierały niekorzystnych umów, nie kupowały od
    oszustów na allegro itp. A krzywizna banana powinna być rozpisana w rozporządzeniu
    UE;)

  • 24. Data: 2014-05-22 15:08:09
    Od: "Śmieć" <j...@w...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 22 maja 2014 12:00:35 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Na kradzież wpływu nie masz z reguły a na skorzystanie z darmowego
    > doładowania masz 100%wpływ- albo warunki Tobie odpowiadają i korzystasz
    > albo nie.

    Pod warunkiem że wcześniej przeczytasz regulamin. Przecież Danusia wyraźnie
    to pisze. Pobieraczek funkcjonował też dokładnie na tej zasadzie że
    potencjalny klient nie przeczyta regulaminu, a Sąd orzekł że jest to
    przestępstwo wyłudzenia.

  • 25. Data: 2014-05-22 15:08:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 14:54, Kris pisze:
    > Ludzie powinni być świadomi.

    A znasz takie słowo _UCZCIWI_?
    Jak już opanujesz takie pojęcia to możemy potem podyskutować o
    "świadomości", "ostrożności", "przewidywaniu niebezpieczeństw"...

    PS. Nie zapomnij oczywiście o definicji _oszustwa_
    To takie podstawy podstaw o których uczą w podstawówkach ;-)

  • 26. Data: 2014-05-22 15:12:46
    Od: "Śmieć" <j...@w...pl>

    ps.com...

    >Ludzie powinni być świadomi. Jeśli ktoś kupi "darmowe doładowanie"
    > myśląc ze nic nie płacąc uzyska 25zł więcej na swoim koncie w tel. top
    > jego naiwność i tyle.

    Niekoniecznie, ludzie mogą myśleć że to z dotacji z Unii Europejskiej, że
    firma otrzymała dotację pod warunkiem że rozpropaguje to i tamto .....

  • 27. Data: 2014-05-22 15:13:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 15:01, Kris pisze:
> [...]
    oszustów na allegro itp. A krzywizna banana powinna być rozpisana w rozporządzeniu

    Wolałbym żeby moje dzieci wyrosły na porządnych uczciwych ludzi którzy
    mają kręgosłupy moralne wyniesione z domu i z profesjonalnej szkoły.
    Państwo nie jest od tego żeby pilnować czy się nie skaleczę nożem tylko
    od tego żeby ścigać i karać ludzi którzy popełniają przestępstwa,
    kradną, oszukują. Tylko tyle i aż tyle.

    W wątku jest mowa o ewidentnym oszustwie na które istnieje odpowiedni
    paragraf. Trzeba go tylko egzekwować.

  • 28. Data: 2014-05-22 15:14:27
    Od: "Śmieć" <j...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie chciałbym żeby ludzie Twojego pokroju uczyli moje dzieci. W jakiej
    > branży "robisz biznes"?
    > Takie poglądy to już nawet gorsze od lewactwa ;-)
    > "Będziemy was uczyć przez okradanie was"

    Czego od niego chcesz? Przecież PO oficjalnie propagowało hasło "Pierwszy
    milion trzeba ukraść".

  • 29. Data: 2014-05-22 15:21:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 15:13:59 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > W w�tku jest mowa o ewidentnym oszustwie na kt�re istnieje odpowiedni
    > paragraf. Trzeba go tylko egzekwowaďż˝.
    A widzisz- paragraf jak twierdzisz jest więc co za problem aby osoba czująca się
    poszkodowaną zgłosiła oszustwo czy jak to się tam w paragrafach nazywa.

  • 30. Data: 2014-05-22 15:25:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 15:08:09 UTC+2 użytkownik ďż˝mieďż˝ napisał:
    > Pod warunkiem �e wcze�niej przeczytasz regulamin. Przecie� Danusia
    >wyra�nie
    > to pisze. Pobieraczek funkcjonowa� te� dok�adnie na tej zasadzie �e \
    > potencjalny klient nie przeczyta regulaminu, a S�d orzek� �e jest to
    > przest�pstwo wy�udzenia.

    To niech przeczyta. Skoro autorka wątku przeczytała regulamin to znaczy że był
    dostępny.
    Domagasz się może żeby na kubkach z kawa był napis ostrzegaże jest gorąca?