eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona przesyłka kurierska.Uszkodzona przesyłka kurierska.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Kamil" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uszkodzona przesyłka kurierska.
    Date: Wed, 25 Mar 2009 18:05:07 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <gqdroj$qrd$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1238004307 27501 172.20.26.234 (25 Mar 2009 18:05:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Mar 2009 18:05:07 +0000 (UTC)
    X-User: unlearn
    X-Forwarded-For: 149.156.67.240
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:581950
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Mam problem, który mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać.
    Moja mama kupiła sprzęt na allegro (przez moje konto, na adres, gdzie już nie
    mieszkam). Przesyłka przyszła kurierem GLS Poland. Paczka była bardzo
    starannie zapakowana, jednak po otwarciu (nie w obecności kuriera) okazało
    się, że towar jest dość mocno uszkodzony. Na ten stan rzeczy wiedziałbym, że
    nic się więcej nie da zrobić, gdyż regulamin firmy kurierskiej jasno określa,
    iż reklamacje można wnieść jedynie, gdy otwiera się paczkę przy kurierze.
    Jednak jest pewna sprawa. Paczkę przyniósł (jak to określiła moja mama) "jakiś
    chłopak". Nie miał na sobie żadnej legitymacji, ani nic, co by wskazywało na
    to, że jest kurierem. Gdy wręczył paczkę mojej mamie, ta zapytała, czy ma
    gdzieś podpisać. On powiedział, że !nie!. Dodał tylko, że pomaga koledze
    roznosić paczki i że wszystko jest już załatwione. Domyślam się, że oboje
    roznosili paczki, by zaoszczędzić na czasie, ale tylko jeden posiadał
    "zeszycik" gdzie należy się podpisać. W regulaminie GLS jest napisane, iż
    odebranie przesyłki należy potwierdzić czytelnym podpisem i godziną.
    Jak sądzicie, co należy zrobić? Przyjąć fikcję, iż paczka w ogóle nie doszła?
    Bo szans na reklamacji nie ma.
    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Ps. przepraszam za drugi wątek, ale za szybko kliknęło mi się Enter.

    Pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1