  • 11. Data: 2008-10-01 10:44:20
    Temat: Re: Uszkodzenie sprzętu w transporcie | Odmowa odszkodowania
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:0968.000003a2.48e304ff@newsgate.onet.pl...

    >dopiero po tym go
    > rozkręciłem i zajrzałem do środka.

    Ten fragment zapewne spodoba sie twoim oponentom:))

    HaNkA

  • 12. Data: 2008-10-01 17:51:09
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Ten fragment zapewne spodoba sie twoim oponentom:))
    >
    > HaNkA

    A w czym problem?
    Nie kazda firma plombuje komputery.
    Dosc czesto gwarancja jest na podzespoly.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.

  • 13. Data: 2008-10-01 19:29:26
    Od: "Padre" <i...@o...uk>

    Poczytaj prawo przewozowe lub pocztowe jeśli firma działa na zasadach koncesji
    na usługi kurierskie.

    Sprawa do wygrania.

    Pozdrawiam
    Piotr