  • 1. Data: 2003-01-03 19:58:50
    Temat: Ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy
    Od: "Konlin" <k...@p...pl>

    Witam

    Przeczytalem ta ustawe bo dokonuje sporo roznych zakupow i juz artykul 1
    zbil mnie z tropu. Cytuje:
    "1. Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności
    przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę
    rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar
    konsumpcyjny)."

    Czy oznacza to, ze jesli biore towar na fakture to juz mnie ta ustawa nie
    obejmuje? Bo przeciez nabywam rzecz w zwiazku z prowadzona GD. Co w takim
    wypadku? Bo rekojmia zniknela juz chyba definitywnie, prawda?
    Uprzejmie prosze o rozwianie moich watpliwosci.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

  • 2. Data: 2003-01-03 20:03:29
    Temat: Re: Ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Konlin napisa_(a):
    > Czy oznacza to, ze jesli biore towar na fakture to juz mnie ta ustawa nie
    > obejmuje? Bo przeciez nabywam rzecz w zwiazku z prowadzona GD. Co w takim
    > wypadku? Bo rekojmia zniknela juz chyba definitywnie, prawda?

    nie, jeśli nie ma zastosowania ustawa to pozostają dotychczasowe
    przepisy kc łącznie z rękojmią

    KG

  • 3. Data: 2003-01-03 20:15:24
    Od: "Konlin" <k...@p...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > nie, jeśli nie ma zastosowania ustawa to pozostają dotychczasowe
    > przepisy kc łącznie z rękojmią

    Super, dzieki za odpowiedz. Mi rekojmia bardziej pasuje ze wzgledu na
    mozliwosc natychmiastowego odstapienia od umowy.
    Pozdrawiam
    Konlin

  • 4. Data: 2003-01-04 20:51:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003, Konlin wrote:

> [...]
    >+ > przepisy kc łącznie z rękojmią
    >+
    >+ Super, dzieki za odpowiedz. Mi rekojmia bardziej pasuje

    Oczywiście wiesz że "od zawsze" przy zakupach "dla DG"
    rękojmia *mogła* i może nadal być wyłączona lub ograniczna ?

    pzdr, Gotfryd